خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه‌ای به تهران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۳۴

استاندار تهران تاکید کرد: روزانه جمعیت زیادی از حومه وارد تهران می‌شوند و راه‌‌‌‌اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه‌‌‌ای به تهران ضروری است و اقدامات لازم نباید معطل بماند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی با بیان اینکه استفاده از قطارهای حومه‌ای برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر و استان تهران ضروری است، تأکید کرد: رفع سریع مشکلات خطوط ٩ گانه قطارهای حومه ای استان تهران در اولویت است و با هم افزایی فرمانداران، شهرداری و دستگاه‌ها لازم است مشکلات و موانع موجود مرتفع شود.

وی افزود: روزانه حجم زیادی جمعیت از حومه وارد تهران می‌شوند و راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه‌ای به تهران ضروری است و اقدامات لازم نباید معطل بماند.

در جلسه بررسی مشکلات خطوط راه آهن قطار حومه‌ای استان تهران مشکلات و جزئیات خطوط ٩ گانه قطارحومه ای در استان شامل؛ خطوط تهران-هشتگرد، تهران-قدس-کرج، تهران-قدس-شهریار-ملارد-صفادشت، تهران-اسلامشهر-بهارستان-رباط کریم-پرند، فرودگاه امام(ره)- پرند، تهران-قرچک-ورامین-گرمسار، تهران-پاکدشت،تهران-پردیس و امتداد خط سه قطارحومه ای از آزادگان به اسلامشهر بررسی شد. همچنین بررسی و رفع مشکلات زیرگذر و روگذر برای راه اندازی قطار حومه‌ای در شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد گزارش مطالعات نقشه های به دست آمده از سوی دستگاه های مختلف برای راه اندازی سریع خطوط قطار حومه‌ای تا ٤٨ ساعت آینده به دفتر فنی استانداری ارائه شود.

همچنین با دستور استاندارتهران قرار است جلسات بررسی مشکلات خطوط قطار حومه ای استان هر دو هفته یکبار در محل استانداری برگزارشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز