خبرگزاری کار ایران

انتقاد تاکسیرانان مشهدی از راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۰۴

راننده‌های تاکسی شهرداری مشهد می‌گویند با راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی معاش آنها با مشکل روبرو شده است.

تعدادی از تاکسیرانان شهرداری مشهد در تماس با خبرنگار ایلنا، از «راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در شهر مشهد» انتقاد دارند و می‌گویند با فراگیر شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی؛ معاش حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تاکسیران با مشکل روبرو شده است.

به گفته آنها، این در شرایطی است که فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به دلیل استفاده از خودروهای شخصی غیرقانونی است و تاکسیرانان شهرداری توان رقابت با تاکسی‌های اینترنتی راه‌اندازی شده را به دلیل کاهش حداقلی قیمت هزینه جابجایی ندارند.

طبق اظهارات رانندگان تاکسیرانی مشهد، شرکت‌های اینترنتی برخلاف مقررات برای جذب مسافران هزینه جابجایی را به حداقل نیم کاهش داده‌اند. این در صورتی است که حتی صاحبان خودروهای شخصی که تحت نظارت و مسئولیت این شرکت‌ها مشغول جابجایی مسافر هستند از تعرفه‌های جابجایی مسافر رضایت ندارند و می‌گویند از سر ناچاری مشغول به این کار هستند.

رانندگان تاکسیرانی شهرداری مشهد می‌گویند: راه‌اندازی تاکسی اینترنتی باعث کسادی کار آنها و بیکاری ده‌ها تاکسیران در مشهد شده است.

به گفته آنها، همچنین تعداد زیادی از همکاران قدیمی آنها که در طرح نوسازی تاکسی صاحب خودروهای جدید شده‌اند به دلیل نداشتن در آمد کافی توان پرداخت اقساط بانکی تاکسی‌های نو خود را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز