خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رشت خبر داد:

برپایی نمایشگاه نقاشی "چهره‌های پنهان در شهر" در رشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۶۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برپایی نمایشگاه نقاشی "چهره های پنهان در شهر" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت بیان کرد: در این نمایشگاه ٢٥ اثر نقاشی با ابعاد ٥٠ در ٧٠ با تکنیک رنگ روغن به نمایش عمومی در می آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تصریح کرد: حسین آقایی پور، عکاس و نقاش متولد ١٣٦٠ در رشت است که دوره های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته عکاسی را در باشگاه خبرنگاران جوان و همچنین دوره های عکاسی آنالوگ و دیجیتال را در سازمان فنی و حرفه ای گذرانده و عکاس عضو فیاپ و انجمن عکاسی فوکوس است. این هنرمند جوان سه نمایشگاه انفرادی نقاشی در شهرهای تهران و بندرانزلی برگزار کرده و در چندین نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس در شهرهای رشت ، تهران ، شیراز ، کرج و بندرانزلی شرکت داشته است.

حسن پور خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقاشی حسین آقایی پور از تاریخ ١٩ تا ٢٣ فروردین ماه ٩٧ از ساعت ٩ تا ١٢ ظهر و ١٧ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ١٩ فروردین ماه ٩٧ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز