خبرگزاری کار ایران

دبروین: من بهترین هستم / رکوردهای محمد صلاح گویای همه چیز است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۷۸

کوین دبروین باور دارد برنده شایسته‌ای برای عنوان جایزه بهترین بازیکن سال است اما می‌داند رقابت سختی با محمد صلاح دارد.

به گزارش ایلنا، هافبک تیم ملی بلژیک و منچسترسیتی، تیم پپ گواردیولا را با ارائه فوتبالی فوق‌العاده به سمت قهرمانی لیگ برتر سوق می‌دهد و شانس خوبی برای رسیدن به جایزه انجمن فوتبال نویسان انگلیس و همچنین فوتبالیست‌های حرفه‌ای این کشور دارد اما مهاجم مصری هم از رقابت پا پیش نگذاشته و با زدن گل پیروزی لیورپول به کریستال پالاس آمار این فصل خود را به 29 گل رسانده. سیتی امشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول است و دبروین گفت: «اگر جایزه را بگیرم برای خودم و تیم خوب است. از یک طرف فکر می‌کنم لیاقتش را دارم چون در طول فصل فرم خودم را حفظ کرده ام. از شرایطم راضی‌ام و راستش را بخواهید انتظار نداشتم این فصل اینطوری باشم. تقریبا در هیچ بازی استانداردم افت نکرده و از این بابت واقعا خوشحالم.»

دبروین خود را همآورد شایسته‌ای نسبت به صلاح می‌داند که تابستان گذشته با 34 میلیون پوند از رم به لیورپول آمد: «نمی‌شود مقایسه کرد، غیرممکن است. هر کسی نظر خودش را دارد، بستگی دارد به اینکه مردم از یک بازیکن چه انتظاری داشته باشند. صلاح روند گلزنی فوق‌العاده‌ای داشته و به‌عنوان مهاجم نوک خیلی خوب بازی می‌کند. این فصل عالی بوده و رکوردهایش گویای همه چیز است، نمی‌دانم می‌شود مقایسه کرد یا نه. خوش شانسم که مجبور نیستم انتخاب کنم.» او در این فصل لیگ برتر 7 گل زده و به رکورد 15 پاس گل رسیده.

لیورپول تنها تیمی است که در لیگ برتر سیتی را شکست داده و درباره جو آنفیلد در بازی‌های اروپایی زیاد گفته می‌شود هرچند دبروین باور دارد نمی‌تواند عاملی برای موفقیت لیورپول باشد: «مشخصا آنها سبک بازی خاص خودشان را دارند و بازی در آنفیلد واقعا سخت است اما جدا از آن 10 دقیقه که چند گل خوردیم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم. بهترین بازی ما نبود اما فکر نمی‌کنم که مقاطع زیادی از بازی غلبه داشتند. آن 10 دقیقه کل بازی را تغییر داد. وقتی گل می‌زنند احساس می‌کنی هوا گرم‌تر شده! اما فوتبال همین است. در بازی آخر ما در اورتون هم دیدید، هواداران پرشوری دارند اما وقتی سه گل می‌زنی بازگشت برایشان سخت می‌شود. امیدوارم در آنفیلد هم موفق باشیم. لیورپول خیلی خوب پرس می‌کند و کمی با بازی‌های اخیر ما تفاوت دارد. این یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان است، همه یا هیچ.»

سیتی شنبه میزبان منچستریونایتد است و در صورت پیروزی قهرمان لیگ برتر می‌شود. دبروین گفت: «خب این از آن مسابقاتی است که همه فصل را به امید انجامش سپری می‌کنید. شما در شش، هفت یا هشت ماه اول فصل تلاش می‌کنید تا به جایی که الان ما هستیم، برسید، می‌خواهیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.»

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز