خبرگزاری کار ایران

لادروپ: استقلال عالی بود اما از اشتباهاتمان ناراحت هستم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۱۱۶

سرمربی الریان قطر در نشست خبری از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، میشل لادروپ در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران گفت: اول از همه به استقلال برای صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. 15 دقیقه اول برای ما سخت بود چون که سه دقیقه پس از آغاز بازی گل خوردیم.

او ادامه داد: بعد از 15 دقیقه به بازی برگشتیم اگرچه شانس های زیادی ایجاد نکردیم اما در سایر دقایق نیمه اول دو تیم شرایط یکسانی داشتند. می شد پنالتی ندهیم اما این فوتبال است و اتفاق افتاد. در کل باید بگویم از عملکرد تیمم خوشحال نیستم. استقلال عالی بود اما از اشتباهاتمان ناراحت هستم. یک بازی خانگی برای ما باقی مانده است و اگر العین را ببریم صعود می‌کنیم و در غیر این صورت حذف می‌شویم.

لادروپ در پاسخ به این سوال که بازی مقابل العین را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان داشت: زود است راجع به آن نظر بدهیم. آنها امروز برنده شدند و باید آماده سازی مان را برای این بازی انجام بدهیم.

سرمربی الریان درباره تغییرات ترکیب استقلال عنوان کرد: فکر میکنم بیشترین چیزی که ما را شگفت زده کرد حضور با دو هافبک تهاجمی بازی کردن بود و آنها به جای یک مهاجم از این ترکیب استفاده کردند. در کل نوع بازی استقلال تفاوت عمده ای نداشت کنترل توپ خوبی دارند و توپ های پنحاه پنجاه را بردند تا روی بازی متمرکز شوند.

لادروپ درباره اینکه عملکرد مدافعان روی پاس های عمقی با اشتباهات زیادی همراه بود، بیان داشت: کاملا موافقم. باعث تعجب ما شد که از قربانی استفاده نکردند و بیشتر روی زمین بازی کردند. سعی کردیم فاصله بین دفاع و هافبک را حفظ کنیم.

لادروپ در پایان درخصوص مقصود چرا بازی نکرد، گفت: مسومیت داشت و مجبور شدیم به جای او بازیکن دیگری را استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز