خبرگزاری کار ایران

لادروپ: منتظر یک استادیوم پر از تماشاگر هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۸۹۴

سرمربی الریان گفت: انتظار دارم که فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینیم.

به گزارش ایلنا، مایکل لادروپ سرمربی تیم فوتبال الریان قطر با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

ما و استقلال برخلاف انتظارها ظاهر شدیم

امیدوارم یک بازی خوب را فردا شاهد باشیم. اینکه ما 12 ماه پیش اینجا بودیم و برابر پرسپولیس یک مسابقه خوب انجام دادیم. ابتدا همه فکر می کردند الهلال قدرت اصلی گروه است اما الان استقلال و الریان بر خلاف انتظار ها ظاهر شدند و اول و دوم گروه هستند.

 

دوست دارم استادیوم پر از تماشاگر باشد

انتظار دارم که فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینیم و هر دو تیم برابر هواداران یک بازی خوب انجام دهند. در بازی رفت در دوحه به تساوی دست پیدا کردیم. استقلال یک گل زودهنگام به ثمر رساند اما ما با دو گل پیش افتادیم ولی در نهایت استقلال گل مساوی را به ثمر رساند. ما در بازی قبل 10 نفره شدیم و امیدوارم فردا بازی بهتری انجام دهیم.

 

امیدوارم اتفاقات خوب بازی با پرسپولیس،تکرار شود

برای تیم میزبان حضور 80-90 هزار تماشاگر خوش آیند است. ما سال گذشته برابر 60 هزار تماشاگر بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم فردا نیز این اتفاق بیفتد و روز خوبی برای ما رقم بخورد.

 

حالا استقلال را بهتر می شناسیم

بازی رفت، بازی اول بود و دو تیم یکدیگر را نمی شناختند و نمی توانستیم یکدیگر را ارزیابی کنیم. استقلال را بهتر می شناسیم و بازی های این تیم را تماشا کردیم و این تفاوتی است که نسبت به بازی رفت ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز