خبرگزاری کار ایران

برانکو: اشتباهات وحشتناک داوری علیه ما بود/ مهم نیست هرچقدر من را جریمه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۲۹

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با سایپا به قضاوت داوری اعتراض داشت.

به گزارش ایلنا٬ برانکو بعد از شکست ۲ بر یک مقابل سایپا در نشست خبری گفت: به سایپا بابت برد تبریک می‌گویم به بازیکنانم هم بابت زحمتی که کشیدند خسته نباشید می‌گویم. از هواداران مان که ۹۴ دقیقه ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم انتظار داشتند ما پیروز شویم.

وی افزود: متاسفانه در مورد بازی نمی‌توانیم صحبت کنم باید در مورد مساله ای دیگر صحبت کنم که از حدو مرز گذشته و ‌آن هم داوری است که کل فصل وحشتناک علیه ما قضاوت کردند. نمی‌خواستم حرف بزنم مدام به بازیکنانم می‌گویم که کاری به داوری نداشته باشید اما امروز کار داوری با ما وحشتناک بود. نمی‌خواهم بگویم با این تیم داوری سه نفره چه تجربه ای دارم. همه چیز برای من مشخص شد بعد از کارت زردی که به سیامک نعمتی داد. خجالت آور بود که با سرنوشت بازیکنان حرفه ای بازی می‌کنند. کار می‌کنند و تمرین می‌کنند. با انگیزه برای هواداران بازی می‌کنند. 

برانکو افزود: دیگر مهم نیست که چگونه می‌خواهند من را جریمه کنند، داوران از هر حد و مرزی گذشتند و برای پرسپولیس به گونه‌ای قضاوت کردند که غیرقابل باور بود. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا به ملی‌پوشانش بازی نداد، گفت: دیروز هم در نشست خبری گفتم، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا مصدوم از تیم ملی برگشتند و نمی‌خواستم ریسک کنم، بازی با نسف قارشی شجاع محروم است و او را نداریم، نمی‌خواهم توجیه کنم و بگویم چرا شش بازیکنم را بازی ندادم، به بازیکنانی که امروز برای پرسپولیس بازی کردند افتخار می‌کنم، مشکلات تکنیکی و تاکتیکی همیشه هست و این طبیعی است. اما روی گل اول سایپا داور مقصر اصلی بود، دو بازیکن سایپا مقابل چشمان داور در آفساید بودند، آنها دو متر در آفساید بودند و این گل زده شد، پس داستان تمام است. 

برانکو در پاسخ به این سؤال که بازیکنان این تیم هر وقت از تیم ملی بازگشتند پرسپولیس نتوانست مقابل حریفش نتیجه بگیرد گفت:‌ ظاهرا دوست ندارند این اختلاف امتیاز وجود داشته باشد، امروز بازیکنان تیم پرسپولیس می‌خواستند برنده شوند، اما نباید فراموش کنیم سایپا به طور اتفاقی در جایگاه دوم و سوم جدول نیست، می‌دانستیم تیم سختی را پیش‌رو داریم، نمی‌خواهم به موضوعی که برایم دردآور است برگردم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازیکنان ما که ۱۰ روز با تیم ملی تمرین کردند ، تمرین انها با ما متفاوت بود. بازیکنان ما بعد از بازی با الوصل در تمرین ریکاوری تنیس فوتبال بازی می‌کردند، اما اینها مشکل نیست همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد. بعد بازی تیم ملی با سیرالئون وقتی بازی تمام شد، دو بازیکن ما مصدوم برگشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز