خبرگزاری کار ایران

دایی: فقط معجزه مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود/ مخالف وقت کشی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۲۳

سرمربی سایپا در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نیمه دوم خیلی تحت فشار بودیم و شاید خوش‌شانس هم بودیم که در برخی صحنه‌ها گل نخوردیم.

وی در ادامه افزود: ما حتی در نیمه اول می‌توانستیم روی ضدحملات بازهم به گل برسیم و با سه چهار گل اختلاف نیمه اول را تمام کنیم. در نیمه دوم نیز بازیکنان‌مان به خوبی دفاع کردند و توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم. این پیروزی به ما کمک می‌کند که همچنان در بالای جدول بمانیم و بتوانیم برای کسب سهمیه به راه خود ادامه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره وقت تلف کردن بازیکنانش گفت: ما آن‌گونه که شما می‌گویید وقت تلف نکردیم. من خودم مخالف این مسئله هستم و در چند صحنه نیز بر سر بازیکنانم فریاد کشیدم که زودتر از روی زمین بلند شوند. ما به دنبال چنین چیزهایی نیستیم و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. البته براساس داشته‌های‌مان به میدان می‌رویم.

دایی با اشاره به حضور بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب اصلی سایپا عنوان کرد: ملی‌پوشان ما ساعت 10 شب گذشته به ایران رسیدند و من مجبور بودم از آنها استفاده کنم، چون بازیکنی هم‌تراز با آنها نداریم. خدا را شکر می‌کنم که این مسئله جواب داد. سایپا با پرسپولیس قابل مقایسه نیست، به خصوص اینکه بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود. پرسپولیس قهرمان شده و احتیاجی به این برد هم ندارد. به نظرم باید اتفاقی از معجزه بالاتر رخ دهد که پرسپولیس قهرمان لیگ نشود. باز هم می‌گویم که به غیر از یک صحنه بچه‌های ما کار خاصی نکردند و به دنبال سه امتیاز بودند که خداراشکر به این هدف رسیدیم.

وی همچنین تصریح کرد: هدف ما این است که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم. ما یک تیم جدید ساخته‌ایم که به دنبال کسب سهمیه است. اگر این اتفاق رخ بدهد مدیران سایپا کمک می‌کنند که برای فصل آینده تیم بهتری ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با ابراز خرسندی از تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس، گفت: ما پرسپولیسی هستیم، اما شاید مجبور باشیم مقابل تیمی که دوست داریم و برایش بازی کرده‌ایم، بایستیم و چاره‌ای جز این نداریم. من طرفدار پرسپولیس هستم و برای موفقیت این تیم همیشه دعا می‌کنم، اما دیدار با تیم خودم فرق می‌کند. دست همه هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و ان‌شاءالله که این تیم در آسیا نتایج خوبی بگیرد. همچنین برد امروز را به همه کارکنان کارخانه سایپا تقدیم می‌کنم.

دایی به تمجید از آرمان رمضانی، گلزن جوان سایپا در دیدار مقابل پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. آرمان هم یکی از آنهاست که البته تاکنون 50 تا 60 درصد توانش را نشان داده است و می‌تواند بهتر از این هم باشد. ما باشناخت خوبی او را انتخاب کردیم و این بازیکن به تیم ما کمک می‌کند. اگر او به تمرینات خود و روندی که دارد، ادامه بدهد از این بهتر هم می‌شود.

وی عنوان کرد: ما براساس نقاط ضعف و قوت پرسپولیس سیستم و تمرینات خود را اجرا کردیم و امروز به دنبال آن بودیم که در حداقل زمان ممکن به دروازه حریف برسیم. این شرایط در نیمه اول و روی هر دو گل رخ داد. من شناخت خوبی از بازیکنان و سیستم حریف داشتم، چرا که بازیهای پرسپولیس را در آسیا هم می‌بینم. تیم ما در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت. شرایط نیمه دوم نیز طبیعی بود. به‌هرحال از شرایط سختی عبور کردیم و خداراشکر فعلاً در بالای جدول هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تعویض مهدی ترابی به دلیل مصدومیت عنوان کرد: ترابی پیش از این هم از ناحیه مچ پا مصدومیت داشت که امروز دوباره از همین ناحیه آسیب دید. حالا باید همه کمک کنیم تا او هرچه سریع‌تر برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز