خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: فرق ما و پارس‌جم در عملکرد مدیریت است/ از بازی هجومی پارس جم استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۱۶

مربی سپیدرود از تقابل با پارس جم در هفته بیست و ششم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سال نو رو خدمت مردم خون گرم استان گیلان تبریک عرض می کنم. بازی با پارس جم جنوبی فردا یک بازی سخت و نفس گیر خواهد بود. فردا بازی با تیمی بازی خواهیم کرد که در نیم فصل درخشید. مطمئنا بازی سختی خواهد بود برای بازیکنان و همه ما، اما نقطه قوت ما هواداران هستند. استادیوم پر شود با عنایت با هواداران نتیجه خوبی کسب کنیم. از کمیته داوران می‌خواهیم به هر حال با توجه به حساسیت نتایج برای انتهای جدول داورانی انتخاب شوند که تجربه خوبی داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در ادامه گفت: همان‌طور که امروز شاید شما هم دیده باشید. امیدوارم اتفاقات به حداقل برسد و آن تیمی که شایسته هست برنده شود.

امامی‌فر در پاسخ به این سؤال که شما و پارس جنوبی هر دو در لیگ یک بودید و حالا هر دو در لیگ برتر هستید، آنها در میانه جدول هستند و شما برای اینکه سقوط نکنید می‌جنگید، دلیل این موضوع چیست؟ گفت: مهمترین تفاوت بارز عملکرد مدیریتی است. آنها  نقاط ضعف را پوشش دادند و در جذب بازیکنان مدیریت‌شده عمل کردند، با هدف‌تر کار کردند، ما از ابتدای فصل تا الان مشکل داشتیم و این مشکل تا الان که در خدمت شما هستم ادامه دارد. ما یک روندی داشتیم و مسیری را طی کردیم، با توجه به فرصت اندکی که داشتیم توانستیم به لحاظ فنی کارهایی انجام دهیم که مثبت بوده است. تیم خوب بازی کرده و نتیجه گرفته است. 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: حداقل در بازی‌هایی که در شهر خودمان بوده اینطور بوده است، اما در بیرون از خانه اینطور نبوده است. من فکر می‌کنم به هر حال داشتن سه بازی در خانه نقطه قوت ما است و باید از این پتانسیل استفاده کنیم، نگذاریم بازی به بازی آخر مقابل پرسپولیس کشیده شود، نیاز است همه دست به دست هم دهیم و به همراه هواداران بتوانیم نتیجه کسب کنیم. 

وی با اشاره به مصدومیت نزهتی و محرومیت کریمی در بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: نزهتی تمرینات خود را شروع کرده اما فکر نمی‌کنم بتوانیم از او در بازی فردا استفاده کنیم، علی کریمی نیز محروم است. 

امامی‌فر در پاسخ به این سؤال که تارتار در نشست خبری مدعی شده قرار است فردا مقابل تیم شما هجومی بازی کند نظر شما در مورد این موضوع چیست، گفت: ما از تیم‌هایی که هجومی مقابل تیم سپیدرود بازی می کنند استقبال می‌کنیم نه از تیم‌هایی که مقابل ما تدافعی بازی می‌کنند مثل تیم گسترش فولاد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت‌های علی کریمی در مورد کی‌روش و فدراسیون فوتبال به نظر شما به سپیدرود ضرر می‌زند یا تأثیری ندارد، گفت: من ترجیحم این است که راجع به این سؤال علی کریمی صحبت کند، او هدف خاصی دارد و فکر می‌کنم علی کریمی پاسخگو باشد بهتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز