خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازی با سپیدرود در این شرایط سخت است/ از هواداران سپیدرود عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۱۰

سرمربی پارس جم به بررسی شرایط تیمش در بازی با سپیدرود پرداخت.

مهدی تارتار پیش از بازی با تیم سپید رود رشت با حضور در نشست خبری اظهار داشت: طبیعتا بازی در رشت برابر سپید رود با آن شر ایط خاصی که در جدول دارد و با آن هواداران پرشور و خوبی که این تیم دارد سخت است.  بازی کردن در زمین مصنوعی و غیرطبیعی کار ما را سخت‌تر می‌کند. 

وی در ادامه افزود: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، بچه‌های ما خیلی باانگیزه هستند، مطمئن هستم سه امتیاز را می‌گیریم، ضمن احترام به تیم سپید رود و هواداران، برای برد آمده‌ایم. آنها هم عین همین حالت را دارند، قطعا بازی فردا یک دیدار جذاب است، با ارائه یک بازی هدفمند و کسب سه امتیاز به هدفمان برسیم. 

وی درباره علت افت پارس جم در نیم فصل دوم با وجود نتایج خوب در نیم‌فصل اول گفت:‌‌ طبیعی بود تیم ما در نتیجه‌گیری مانند اوایل فصل عمل نکند چون بازیکنان ما جوان هستند و تیم‌مان در ابتدای فصل ناشناخته بود، اما هر چه گذشت،‌حریفان ما را جدی‌تر گرفتند و شناخت خوبی پیدا کردند، اکثر تیم‌ها برای نباختن مقابل ما ظاهر می‌شدند وهمانطور که می‌دانید بیشترین تساوی را هم داریم و تیم‌ها مقابل ما تدافعی بازی می‌کردند. 

سرمربی پارس جنوبی درباره محرومان و مصدمان تیمش گفت: ابراهیم صالحی، حسین پورامینی و تیموری به بازی فراد مقابل سپیدرود نمی‌رسند. 

تارتار درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار فردا گفت: پیش‌بینی بازی عاقلانه نیست، فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ما برای بردن آمده‌ایم و سعی می‌کنیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، با توجه به هواداران پرشور سپید رود می‌دانیم نباید مقابل این تیم عقب بازی کنیم. سعی می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم و به پیروزی برسیم. 

وی درباره حضورش برای تماشای دیدار داماش گیلان گفت:‌ امروز بازی داماش را دیدم، دوست داشتم این تیم برنده باشد، از طرفی شاهین بوشهر تیم هم‌استانی ما است که دوست داشتم بازنده نباشد، اما چون با داماش خاطرات خوبی داشتم دوست دارم دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردم و امیدوارم به شرایط خوبش برگردد. 

سرمربی پارس جنوبی درباره صحبت‌هایش در خصوص هواداران سپیدرود و ناراحتی آنها در دیدار رفت، گفت: اگر آنها را در بازی رفت ناراحت کردم منظوری نداشته‌ام و عذرخواهی می‌کنم، در جمع حرمت تیم سپیدرود حفظ شد، من می‌خواستم به نوعی هوادارانمان را به ورزشگاه بکشانم که خوشبختانه آن بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما اگر هواداران سپیدرود از من ناراحت هستند، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز