خبرگزاری کار ایران

ساغلام: انگیزه زیادی برای شکست دادن ذوب آهن داریم/ به توانایی‌هایمان باور داریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۰۹

ارطغرول ساغلام در تقابل با ذوب آهن در دیدار تیمش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی با شناخت از ذوب‌آهن به اصفهان سفر می‌کند و تلاش تیم ما، کسب امتیاز در دیدار مقابل سبزپوشان اصفهان است.

ساغلام با اشاره به بازی روز جمعه تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهارداشت: تراکتورسازی در تعطیلات آماده‌سازی خوبی برای این مسابقه صورت داد و در حال حاضر انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در اصفهان داریم.

وی ادامه داد: تیم ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار گرفته و وضعیت بدنی و روانی بازیکنان تیم ما برای این مسابقه مناسب است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری داریم و تلاش ما این است که با نتیجه مناسب، هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از سبزپوشان اصفهانی بیان کرد: تراکتورسازی از ذوب‌آهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوب‌آهن، تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود. با این حال ما به خود باور داریم و اعتقادمان این است که تراکتورسازی تیم شایسته‌ای به شمار می‌رود بنابراین باید هرطور شده از بازی خوب خود به نتیجه گیری برسیم.

ساغلام اضافه کرد: امیدوار هستیم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب درآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز