خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان :

بیش از ۱۴ هزار نفر از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۳۱

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به آماری از بازدیدهای مسافران و گردشگران نوروزی از بناهای تاریخی استان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاسوم فروردین امسال ۱۴ هزار و ۶ نفر از گنبد سلطانیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاسوم فروردین امسال ۱۴ هزار و ۶ نفر از گنبد سلطانیه بازدید کردند و در روز سوم فروردین این رقم ۴ هزار و ۷۷۲ مورد ثبت شده است.

وی ادامه داد: آمار مربوط به بازدید از بنای رختشویخانه در روز سوم فروردین‌ماه ۲ هزار و ۹۶۵ مورد بوده که این رقم از ۲۷ اسفند تاکنون نیز ۶ هزار و ۵۰۵ مورد ثبت شده است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تعداد بازدید از غار کتله‌خور در روز سوم فروردین ۹۵۱ مورد و از ۲۷ اسفند تاکنون ۲ هزار و ۷۶مورد بوده است.

این مقام مسوول ادامه داد: همچنین بازدید از موزه مردان نمکی در روز سوم فروردین یک هزار و ۵۰۰ مورد و از ۲۷ اسفند سال قبل تاکنون نیز ۳ هزار و ۹۶۸ مورد بوده است.

رحمتی خاطرنشان کرد: بازدیدهای نظارتی در روز سوم فروردین ۴۳ مورد و از ۲۷ اسفند سال قبل تاکنون ۲۵۱ بازدید نظارتی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین به تعداد اقامت‌ها نیز از زمان آغاز به کار ستاد خدمات سفر اشاره کرد و گفت: مجموع اقامت در روز سوم فروردین‌ماه ۵ هزار و ۶۳۱ مورد و از ۲۷ اسفند سال قبل تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵۴ نفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز