خبرگزاری کار ایران

توخل در راه آرسنال! این انتقال شدنی است؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۱۵

توماس توخل به آرسنال لینک شده است

به گزارش ایلنا، مارتین ولکمار خبرنگار Sport1 آلمان مدعی شده آرسنال در حال گفتگو با توماس توخل برای مربیگری در تابستان است. توخل پیشنهاد مربیگری بایرن مونیخ را رد کرده و می خواهد در باشگاهی خارج از آلمان مربیگری کند.

این درحالی است که میسلینتات که اخیرا به آرسنال آمده است، دلیل ترک دورتموند و اختلافاتش با توخل را بیان کرده است و بعید است این دو در آرسنال باهم همکاری کنند! میسلینتات و توخل بر سر امضای قرارداد با اولیویر تورس بازیکن پورتو دچار اختلاف شده اند و بهمین دلیل میسلینتات توسط توخل از ورود بر سر تمرینات دورتموند منع شد.

میسلینتات درباره ی ترک دورتموند گفت : " دلیل اختلاف بین توخل و من بر سر اولیویر تورس بود. یک فوتبالیست با قابلیت کنترل و حفظ توپ بالا، که من دوست داشتم با او قرارداد ببندیم. یکی از بهترین بازیکنانی که قابلیت پاس کاری بالایی دارد. او یک جایگزین عالی برای گوندوگان بود."

میسلینتات : " من شاید هرگز درباره ی دیگر باشگاه ها صحبت نکنم، اما منع ورود به تمرینات که توسط توخل [مربی سابق دورتموند] انجام شد و به همین صورت دستوراتی که من را از هسته مرکزی باشگاه، بازیکنان و کادر باشگاه دور می ساخت همگی تاثیر داشتند که من دورتموند را ترک کنم."

باید دید با این حساب و با توجه به گفته رسانه های آلمانی این انتقال بزرگ صورت خواهد گرفت و توخل راهی آرسنال می شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز