خبرگزاری کار ایران

لوپتگی: موراتا حذف نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۰۳

خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا سه بازیکن سرشناس خود از جمله موراتا را برای دو بازی دوستانه با آلمان و آرژانتین دعوت نکرد.

به گزارش ایلنا، غیبت مهاجم چلسی بحث‌های زیادی به‌وجود آورده، ولی لوپتگی تاکید کرد که دعوت نشدن این بازیکن به معنی خط خوردنش برای جام جهانی نیست.

سرمربی اسپانیا گفت: «آلوارو هرگز از فهرست ما خارج نشده اما این بار او را به دلایلی چون مصدومیت‌ها، روی فرم نبودن و بازی نکردن دعوت نکردیم. این قانون برای همه صادق است. با این حال، آلوارو شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دارد و مطمئنم در مقطع پایانی فصل عالی کار خواهد کرد. دیه‌گو کاستا دعوت شد چون دوباره بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است اما حضور او در این فهرست و غیبت موراتا به این دلیل نیست که تصمیم نهایی درباره مهاجم تیم را گرفته‌ایم. بودن در فهرست تنها به شما فرصت رقابت می‌دهد.»

لوکاس واسکس، مهاجم رئال مادرید که در این اردو حضور دارد هم مثل لوپتگی گفت که موراتا، دوستش به تیم ملی برمی‌گردد: «فکر می‌کنم سرمربی کار بسیار دشواری برای انتخاب بازیکنان دارد و اسپانیا پر از بازیکنان بزرگی است که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. این بار نوبت موراتا بود که دعوت نشود ولی مطمئنم که اگر موراتا در فرصت باقیمانده عملکرد خوبی داشته باشد، به تیم ملی باز خواهد گشت.»

واسکس درباره حضور خودش در تیم ملی گفت: «خیلی خوشحالم و برای من حضور در تیم ملی یک افتخار محسوب می‌شود. می‌خواهم از فرصتی که به من داده شده نهایت استفاده را ببرم.»

کنفرانس مطبوعاتی لوپتگی فرصتی بود تا از او درباره لوکاس هرناندز هم سوال شود. رسانه‌ها چندی پیش نوشته بودند که هرناندز مدافع اتلتیکو مادرید تیم ملی اسپانیا را دعوت کرده، ولی هفته گذشته نام او در فهرست دشان بود و قرار است برای تیم ملی فرانسه بازی کند. لوپتگی درباره این مدافع جوان گفت: «برایش آرزوی بهترین‌ها را داریم. او از اینکه می‌تواند برای فرانسه بازی کند، خوشحال است و نمی‌توانستیم او را دعوت کنیم. حتی اگر می‌خواستیم هم نمی‌توانستیم. ترجیح می‌دهم روی بازیکنان خودمان تمرکز کنم. حضور چهره‌های جدید در این فهرست به این خاطر است که کیفیت آنها را از نزدیک ببینیم

ن‌فت: «می‌خواهیم نخستین جام جهانی با سیستم کمک داور ویدئویی را داشته باشیم. این مساله به تصویب رسید و واضح است که ما از این تصمیم بسیار خوشحال هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز