خبرگزاری کار ایران

3 نقره و 2 عنوان پنجمی ره آورد کاراته کاهای ایران از لیگ جهانی روتردام هلند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۳۷

تیم ایران در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان هلند به 3 مدال نقره و 2 عنوان پنجمی دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در روتردام هلند از روز جمعه 25 اسفند ماه آغاز شد و عصر امروز به پایان رسید.

در این دوره از رقابتها 683 کاراته کا از 74 کشور شرکت داشتند و تیم کشورمان به 3 مدال نقره و 2عنوان پنجمی دست یافت و در جایگاه هشتم ایستاد.

امروز و در روز پایانی مسابقات تیم کاتای ایران با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر در فینال کاتای تیمی به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این بخش دست یافت. تیم کشورمان در مبارزه نخست 4 بر یک از سد تیم ایتالیا گذشت. در دومین دیدار 3 بر 2 تیم مونته نگرو را برد و فینالیست شد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی در فینال به مصاف آیومی یوکوزا ژاپنی رفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عباسعلی ابتدا ۵ بر یک میرنسا بکتاش از بوسنی و هرزگوین را شکست داد. سپس 3 بر 2 حنا آنتونویچ از سوئد را برد. سومین مبارزه عباسعلی 4 بر یک مقابل ماریا تورس از اسپانیا دارنده عنوان سومی امیدهای جهان در سال2017 پیروز شد. با آسیب دیدگی حریف فرانسوی و اخراج حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی به فینال وزن 68+کیلوگرم راه یافت.

در وزن منهای 75 کیلوگرم ، بهمن عسگری به مصاف کن نیشیمورای ژاپنی رفت و 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. او در اولین مبارزه 2 بر صفر از سد متیوس لیسکووسکی از اسلواکی گذشت. عسگری در دیدار دوم یک بر صفر توماس اسکات امریکایی را برد.در سومین دیدار در حالی که 3 بر صفر مقابل داستونبیک اتابولاف از ازبکستان پیش بود، حری ف هانسوکو شد تا عسگری 8 بر صفر برنده میدان باشد. عسگری در چهارمین مبارزه 4 بر 2 لوگان داکوستا از فرانسه را برد و راهی دور نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی5 بر صفر استانیسلاو هورنا از اوکراین نفر دوم رنکینگ جهان و دارنده طلای بازیهای جهانی، برنز جهان، ۲ نقره اروپا و ۴ طلا کاراته وان را شکست داد و فینالیست شد.

تیم شهرداری تبریز با ترکیب سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو و احد شاهین در دیدار رده بندی مقابل تیم ترکیه قرار گرفت و5 بر صفر شکست خورد و به عنوان پنجمی دست یافت. تیم تبریز روز جمعه 3 بر 2 از تیم ایتالیا شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. این تیم در این گروه 4 بر یک تیم کرواسی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی رسید.

در وزن منهای 84 کیلوگرم،ذبیح اله پورشیب به مصاف آیخان مامایفت آذربایجانی دارنده مدال نقره 2016 و مدال برنز 2012 رقابتهای جهانی رفت و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و در مکان پنجم قرار گرفت. پورشیب روز گذشته ودر اولین مبارزه ابتدا مقابل محمد الکتبی فرانسوی قرار گرفت و در این دیدار 2 کاراته کا به تساوی یک بر یک رسیدند که این حریف فرانسوی بود که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد.طلا نوجوانان جوانان و ۲ برنز امیدهای جهان، ۲ نقره و ۲ برنز لیگ جهانی کاراته وان و برنز جهان در سال ۲۰۱۴ در کارنامه حریف فرانسوی مصری الاصل دیده می شود.

پورشیب به جدول شانس مجدد رفت و در این گروه به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه ابتدا یک بر صفر خیرالدین فریق از تونس را شکست داد. سپس 4 بر صفر ایگور چیخماروف از قزاقستان را برد و در دیدار سوم جرجیوس تزانوس یونانی در میدان حاضر نشد تا پورشیب برنده تاتامی معرفی شود.کاراته کا یونانی 2 طلا ، 3 نقره و 3 برنز مسابقات قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد.

در این رقابتها 683 کاراته کا از 74 کشور حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز