خبرگزاری کار ایران

رئال ماردید - یوونتوس؛ تکرار زودهنگام فینال 2017

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۲۶

فینال دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی تکرار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریف خود را شناختند. بر همین اساس مشخص شد دو تیم رئال مادرید و یونتوس باید در این مرحله از رقابت‌ها مقابل هم حاضر شوند.

این دیدار جذابیت‌های خاص خودش را دارد و تقابل قهرمان ایتالیا و اسپانیا و البته دو تیم فینالیست دوره گذشته لیگ قهرمانان از مواردی است که جذابیت و حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد.

یوونتوس و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 به مصاف هم رفتند و در شرایطی که بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم با گل‌های مانژوکیچ و رونالدو به پایان رسید، در پایان 90 دقیقه این شاگردان زیدان بودند که با نتیجه پر گل 4-1 به پیروزی و قهرمانی رسیدند.

کاسمیرو، اسنسیو و رونالدو در نیمه دوم 3 گل دیگر برای رئال مادرید زدند تا شکستی تحقیر آمیز به حریف ایتالیایی خود تحمیل کنند.

این بازی قرار بود در صورت پیروزی یوونتوس و قهرمانی‌اش، بازی خداحافظی بوفون باشد ولی به خاطر شکست در این دیدار، گلر افسانه‌ای بیانکونری تصمیم گرفت یک سال دیگر بماند و شانس خود را برای بالا بردن جام لیگ قهرمانان امتحان کند.

فصل انتقام برای یوونتوس فرا رسیده است و باید دید این تیم در نبرد با رئال مادرید پیروز خواهد شد یا شاهد صعود و یک قدم بزرگ از سوی زیدان و شاگردانش برای کسب سومین قهرمانی در این رقابت‌ها در 4 سال اخیر خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز