خبرگزاری کار ایران

مقابل استقلال با جو آزادی آشنا هستیم

زوران مامیچ: در استقلال روح فوتبال آلمانی دمیده شده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۳۰

سرمربی العین امارات در بازی برگشت تیمش مقابل استقلال به دنبال جبران عملکرد دور از انتظار بنفش‌ها در آزادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محل نشست خبری سرمربی العین پیش از دیدار برابر استقلال، زوران مامیچ از انگیزه و آمادگی بالای تیمش برای کسب نتیجه مطلوب در آزادی خبر داد.

العین امارات که در بازی رفت با اشتباهات عجیب داوری توانست از شکست مقابل استقلال فرار کند، در بازی برگشت امیدوار است با ارائه نمایشی بهتر در آزادی به نتیجه دست یابد. سرمربی تیم العین امارات در نشست خبری خود قبل از بازی این تیم در مقابل تیم استقلال  بیان این که انتظار بازی سختی را در این گروه دارم گفت: تیم هایی که در این مرحله هستند جالب اند ، در بازی اول استقلال بازی خوبی داشت و می دانیم مقابله این تیم باید چگونه بازی کنیم. جو استادیوم آزادی را می شناسیم و می دانیم که در آن باید چگونه بازی کنیم.

مربی تیم العین درپاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص آمادگی العین برای بازی مقابل بیش از 90 هزار هوادار استقلالی پرسید گفت: همان طور که قبلا هم گفتم آماده هستیم که از بازی در جو بیش از ۹۰ هزار نفر لذت ببریم.

وی در واکنش به حضور بازیکنان اخطاری تیمش و احتمال محرومیت آنها از جدال آتی برابر الهلال گفت: سعی ما این است که به بازی مقابل استقلال فکر کنیم به بازی با الهلال فکر نمی‌کنم.

مامیچ در خصوص آخرین وضعیت کایو، ستاره برزیلی العین گفت: بله این بازیکن مصدوم است و به این دیدار نخواهد رسید.

سرمربی العین در خصوص تقابل مجدد با استقلال گفت: استقلال نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است، می‌دانیم در یک دربی بزرگ مقابل تیم پرسپولیس پیروز شدند. روح فوتبال آلمانی در این تیم دمیده شده و آقای شفر مربی بزرگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز