خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به لزوم انجام فعالیت‌های پژوهشی، علمی ‌و اجرایی، تاکید کرد: باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر جمشیدنژاد در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های جانی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز دقت نظر بیشتری می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا باید به میزان فراوانی هریک از آسیب‌ها در استان توجه داشت، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود تا عوارض احتمالی بویژه در ایام نوروز به حداقل ممکن برسد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به لزوم انجام فعالیت‌های پژوهشی، علمی ‌و اجرایی، تاکید کرد: باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: توسعه مثلث قدرتمند دولت، ملت و نهادهای مردمی، راه حل برون رفت از مشکلات بهداشت، درمان و سلامت است.

وی راه اندازی اورژانس هوایی را یکی از نیازهای اساسی استان تلقی و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر به جد پیگیر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار گیلان همچنین در پایان سخنانش با اشاره به ۴ اقلیمه بودن استان گیلان نسبت به ۶ اقلیم موجود در کشور، تاکید کرد: وجود ظرفیت گیاهان دارویی می‌تواند فرصت خوبی برای ایجاد ارزش افزوده در استان ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز