خبرگزاری کار ایران

شایعه در شهر؛

مسلمان نه، سپاهان ستاره استقلال را می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۰۸

مسئولان سپاهان به هافبک استقلال بیش از هافبک پرسپولیس علاقه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که یکی از سخت‌ترین فصل‌های فوتبال خودش را سپری کرده است در نظر دارد در فصل هجدهم با بستن یک تیم قدرتمند مجدداً به کورس قهرمانی لیگ برتر برگردد و در این راستا تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی و جذب چند مهره کارآمد در پست‌هایی که احساس نیاز وجود دارد را در دستور کار قرار داده است.

اگرچه مسئولان باشگاه همانطور که خودشان اعلام کردند، هنوز باب مذاکره با بازیکنی را آغاز نکردند و بر حسب قانون و اخلاق تا پایان فصل برای شروع فعالیت نقل و انتقالاتی خود صبر خواهند کرد ولی برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن از الان شروع شده و کادرفنی و کمیته فنی این باشگاه در کنار تمرکز روی بازی‌های باقی‌مانده و کسب نتایج خوب، بازیکنان مورد نظر خود را زیر ذره‌بین برده و مشغول بررسی و تهیه فهرست خرید هستند.

در چند وقت اخیر شایعاتی از تمایل سپاهان برای جذب مسلمان به گوش رسیده است که بیش از اینکه ریشه آن از باشگاه سپاهان و ضعف تیم در پست پلی‌میکر شروع شده باشد، از نیمکت نشینی این بازیکن و ناراضی بودنش از شرایط شکل گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علاقه سپاهان در پست هافبک بازیساز بیش از بازیکن پرسپولیس، سرور جپاروف،‌ بازیکن استقلال است.

جپاروف که در لیگ شانزدهم یک نیم فصل در سپاهان بازی کرده است علاقه زیادی داشت تا لیگ هفدهم هم در این تیم بماند ولی به دلیل قراردادی که با استقلال داشت مجبور شد به تهران بیاید و پیراهن آبی این تیم را برتن کند. علاقه جپاروف به ماندن در سپاهان به قدری بود که حتی مسئولان استقلال را تهدید به خداحافظی از فوتبال کرد ولی پافشاری منصوریان باعث شد هافبک ازبکستانی درنهایت سر از این تیم در بیاورد.

قرارداد جپاروف در پایان فصل با آبی‌های پایتخت تمام می‌شود و باید دید یک فصل حضور این بازیکن در استقلال در تصمیم او برای ماندن در این تیم تاثیرگذار بوده یا همچنان علاقه دارد پیراهن طلایی سپاهان را برتن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز