خبرگزاری کار ایران

قاسمی:

بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب بی‌‌‌ارزش و فاقد هر گونه وجاهت است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۳۳

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کشورهایی که مسئولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه برعهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران‌‌آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب (عربستان، امارات، بحرین و مصر) و شبهه‌‌افکنی بی‌‌‌پایه و اساس و دخالت بی‌‌جا در خصوص پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام، گفت: آنچه در این بیانیه در مورد ایران گفته شده، کاملا بی‌‌‌ارزش و فاقد هر گونه وجاهت و دور از منطق است و آنان اصولا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن در چنین موضوعاتی ندارند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس گزارش‌‌‌های متعدد و مکرر آژانس بین‌‌‌المللی انرژی اتمی تاکنون به صورت کامل به تعهدات خود عمل کرده و تا زمانی که لازم بداند و منافع ایران تامین شود، به پایبندی خود ادامه خواهد داد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نقشی سازنده در جهت ثبات و امنیت منطقه ایفا می‌کند، اظهار داشت: لازم است کشورهایی که مسئولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه برعهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران‌‌آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند و در عین حال بدانند ایران هراسی سیاستی شکست خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز