خبرگزاری کار ایران

مسی: ممکن است تغییر پست داده باشم اما هنوز گل می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۲۹

ستاره آرژانتینی می‌گوید با وجود اینکه گفته می‌شود در پست قبلی‌اش بازی نمی‌کند اما همچنان گلزنی می‌کند و مشکلی با این موضوع ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی با ضربه ایستگاهی دیدنی در هفته بیست و هفتم لالیگا اتلتیکو مادرید را در کورس صدرنشینی از پیش رو برداشت تا بارسلونا یک گام دیگر به قهرمانی قهرمانی در لالیگا نزدیک شود.

مسی تحت هدایت ارنستو والورده با اینکه چندین متر عقب تر از پست اصلی‌اش برای توپ گیری و اجرای حملات بازی می‌کند، معتقد است هدف او برای گلزنی تغییر نکرده است.

ستاره آرژانتینی در اینباره می‌گوید: شاید در سال گذشته موقعیت من عقب تر بوده باشد و از میانه میدان به حمله اضافه شوم برخلاف سالهای گذشته که جلوتر بازی می‌کردم. درست است که من آن را انجام داده‌ام اما همیشه با ادامه دادند ایده گلزنی به دست می آید.

مهاجم سی ساله همچنین اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به یاد آورد. مسی گفت: اولین بازی من در لیگ قهرمانان در اوکراین در برابر شاختار دونتسک بود. این بازی به همراه بسیاری از بازیکنان تیم ب پیش رفت چون برای صعود به دور بعدی مطمئن بود. با تیم بزرگی بازی کردیم و شکست خوردیم اما تجربه اولین حضور در لیگ قهرمانان خیلی خوب بود. 

مسی ممکن است در مسابقات اروپایی بیش از 100 گل به ثمر برساند، اما برخی از آنها هنوز هم در حافظه او وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز