خبرگزاری کار ایران

شیرین ترین اتفاق بعد از برد پرسپولیس مقابل الوصل؛ برانکو دو رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۸۵

برانکو بازهم در خانه مقابل رقبای آسیایی شکست نخورد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی آخر مرحله گروهی هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت، و پس از آن هم در مرحله یک هشتم نهایی همان سال به مصاف الهلال عربستان رفت و با شکست مقابل این تیم از این رقابتها حذف شد. در فصل ۲۰۱۵ پرسپولیس با هدایت برانکو دو بار در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم های بنیادکار ازبکستان و الهلال عربستان رفت و هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در فصل ۲۰۱۷ هم پرسپولیس در مرحله گروهی و حذفی ۳ بار در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم های لخویا، الریان و الوحده رفت که حاصل تلاش این تیم دو تساوی بدون گل مقابل تیم های قطری و یک پیروزی برابر نماینده امارات بود. در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم پرسپولیس در اولین بازی خود در آزادی میزبان نسف قارشی ازبکستان بود که این تیم را با ۳ گل شکست داد و حالا هم الوصل را با دو گل از پیش رو برداشت. 

گفتنی است در ۳ بازی که فصل گذشته پرسپولیس در کشور ثالث از تیم های عربستانی میزبانی کرد، باز هم بازنده نبود و به ۳ تساوی دست یافت. پرسپولیس برانکو هرگز به عنوان میزبان در لیگ قهرمانان آسیا (چه در آزادی و چه در کشور ثالث) شکست نخورده تا رکورد شکست ناپذیری این مربی به 10بازی خانگی نخست در لیگ قهرمانان آسیا برسد. 

البته سرخپوشان در دو بازی قبل از حضور برانکو روی نیمکت این تیم، یعنی در مصاف با النصر عربستان و لخویا قطر، نیز پیروز میدان بود و به این ترتیب، تعداد بازی های متوالی که پرسپولیس به عنوان میزبان شکست ناپذیر بوده، به ۱2 بازی می رسد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز