خبرگزاری کار ایران

وقتی سو مدیریت موجب سقوط پاس شد؛

آقای حاجی‌بابایی، اشتباهت را قبول کن

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۸۸

سقوط پاس به دسته سوم نشان از تصمیم اشتباه در انتقال این تیم دارد ولی عوامل این انتقال اشتباه خود را نمی‌پذیرند.

به گزارش ایلنا، تابستان سال ٨٦ بود که زمزمه جابجایى پاس به همدان بر سر زبانها افتاد نماینده آن دوره شهر همدان حمیدرضا حاجى بابایى شدیدا از حضور یک تیم در همدان دفاع می‌کرد و دلیل حضور پاس در همدان را حمایت استاندارى و کیومرث هاشمى معاون وقت سازمان تربیت بدنى ( که بعدها به همراه حاجى بابایى در وزارت آموزش و پروش مشغول به کار شد) دوست وهمشهری‌اش میدانست.

به گفته حمیدرضا حاجى بابایى، بهروز مرادى استاندار همدان در دوران ریاست جمهورى محمود احمدى‌نژاد که ثبقه فوتبالى هم داشت به همراه معاون سازمان تربیت بدنى قول مساعد براى حمایت مادى و تجهیز ورزشگاه همدان را به او می‌دهند تا براى حضور پاس در شهر همدان تصریع کند.

آقای حاجی‌بابایی، اشتباهت را قبول کن

 بعد از قطعی شدن سهمیه لیگ برتر براى همدان و خبر داشتن از نا خوشنودى احمدى مقدم فرمانده ناجا (که به احمدی‌نژاد نزدیک بود) از تیم‌داری در این نیرو با فرمانده‌نیروی انتظامی جهت انتقال پاس تهران به توافق رسید، این نکته‌ای بود که حاجی‌بابایی در مصاحبه خود روی آن پافشاری کرد و هیچ ابایی از بیان موضوع نداشت.

سوال بزرگ اما اینجاست که چرا ایشان هیچ یک از نقدهایی که درباره این انتقال بیان می‌شود را بر نمی‌تابد و وضعیت کنونی پاس با آن سابقه درخشان که وی یکی از مسببان آن است را گردن نمی‌گیرد، اشتباهات مدیریتی و هیجانی که در سال ٨٦ اتفاق افتاد ثمری نداشت جز نابودی تیمی بزرگ که بازیکنان تاثیر گذاری را در نسل‌های مختلف به فوتبال ایران شناساند.

فرار رو به جلو مشکلی را که با مدیریت ایشان به وجود آمده حل نمی‌کند و بهترین راه اعتراف به اشتباه است.

گزارش: مهدی - محمد حاجی خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز