خبرگزاری کار ایران

سرمربی الوصل: برای سه امتیاز به ایران آمده‌ایم/ فقط همسرم می‌تواند من را اخراج کند!

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۹۳

سرمربی الوصل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رودولفو آروآبارنا سرمربی الوصل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم ما مقابل یک تیم قدرتمند آسیایی بازی می کنیم وبرای گرفتن سه امتیاز وار د زمین می‌شویم البته حریف هم به دنبال این سه امتیاز است. 

وی در ادامه افزود: ما بازیکنان جوانی داریم و از شرایط آنها برای پیروزی استفاده خواهیم کرد. از تجریبات بازیکنانمان استفاده می‌کنیم همه تلاشمان را خواهیم کرد تا بازی خوبی را انجام دهیم، با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. این جوانانی که داریم آ‌ینده الوصل را تشکیل خواهند داد. 

سرمربی الوصل در خصوص اینکه آیا می‌توان بازی فردا مقابل پرسپولیس را مرگ و زندگی نامید تصریح کرد: هر چند ما در دو بازی قبلی نتایج خوبی نگرفتیم اما این مساله ارتباطی به بازی فردا ندارد. بازی فردای ما یک مسابقه مجزا است و برای گرفتن سه امتیاز همه تلاشمان را خواهیم کرد. 

وی درباره مصدومان یا محرومان احتمالی الوصل در بازی فردا خاطرنشان کرد: در مسابقات اخیر تیم ما مشکلات و شرایط سختی را تجربه کردیم تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و در حال حاضر مصدومانی داریم که در مراحل بازیابی سلامتی‌شان هستند. در چهار مسابقه قبلی ما من به عنوان یک مربی همیشه به بازیکنانم اخطار می‌دهم که نسبت به همه بازیکنانم اعتماد دارم. 

سرمربی الوصل درخصوص اینکه نگران نیست در صورت باخت به پرسپولیس شغلش را از دست بدهد تصریح کرد: من قرراداد طولانی‌مدت با الوصل دارم و اینطور نیست که اگر بازی را از دست بدهیم اخراج شوم، از زمانی که من به الوصل آمدن این تیم پیشرفت کرده و نتایج ما گویای این مسائل است. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و این بازی تاثیری در اخراج یا ماندن من ندارد. تنها کسی که می‌توان من را از سمتم اخراج کند همسرم خواهد بود! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز