خبرگزاری کار ایران

صدیقه روزبه: نخستین زن ایرانی هستم که در پارا اسنوبورد شرکت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۹۲

عضو تیم ملی پارا اسکی اسنوبورد با بیان اینکه اولین زن ایرانی است که در این رشته در بازی های پارالمپیک زمستانی شرکت می کند، گفت قصد دارد بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب کند.

به گزارش ایلنا، صدیقه روزبه با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: امسال در مسابقات کاپ آسیایی که به میزبانی ایران و در پیست بین المللی دیزین برگزار شد، شرکت کرده و توانستم عنوان نخست و سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را به دست آورم.

وی افزود: نخستین بانویی هستم که توانستم سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را در رشته پارا اسکی اسنوبورد کسب کنم و الهه قلی فلاح نیز در پارا اسکی صحرانوردی سهمیه این بازی ها را گرفته است.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: همسرم صادق کلهر مشوق من برای انتخاب این رشته بوده است. وی در چند دوره بازی های پارالمپیک زمستانی رقابت کرده است و هم اکنون مربیگری تیم ملی را برعهده دارد. من نیز برای کسب بهترین نتیجه تلاشم می کنم.

تیم پارا اسکی اعزامی ایران با ترکیب الهه قلی فلاح (نابینای مطلق) و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی، صدیقه روزبه، حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش در رشته اسنوبورد به بازی های پارالمپیک زمستانی اعزام شده است.

بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ۹ تا ۱۸ مارس (۱۷ تا ۲۷ اسفند) در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود. حدود ۵۵۰ ورزشکار از ۴۲ کشور جهان در پنج رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز