خبرگزاری کار ایران

لیگ یک

جدال تمام استقلالی با رویای صعود؛ سامره و لطیفی دوباره به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۳۰

اکسین البرز برای بازگشت به جاده صعود به لیگ برتر نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان دارد.

به گزارش ایلنا، در سری بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول تیم اکسین البرز که سه هفته گذشته را تنها با دو امتیاز پشت سر گذاشته برابر یکی از تیم‌های آماده نیم فصل دوم، مس رفسنجان، قرار می‌گیرد. این بازی از ساعت 14:15 به میزبانی ورزشگاه شهدای رفسنجان برپا می‌شود و حسین زیاری این بازی را قضاوت می‌کند.

مس رفسنجان علیرغم نمایش خوبی که از هفته پانزدهم تا به امروز داشته با 37 امتیاز در رده نهم، میانه جدول، قرار دارد و در خوش بینانه ترین حالت پس از شکست اکسین به رده ششم برسد.

اکسین اما با روحیه بیشتری به بازی خارج از خانه نگاه می‌کند. اگرچه شاگردان علی لطیفی در 12 بازی خارج از خانه و مجموع 36 امتیاز تنها 12 امتیاز کسب کرده اند اما نیاز مبرمی به پیروزی برابر شاگردان علی سامره دارند.

تیم البرزی با این پیروزی می‌تواند تا رده چهارم پیش برود و با فاصله امتیاز 10 امتیازی با صدر جدول هنوز امید صعود به لیگ برتر را دارند. تقابل تیم‌های تحت هدایت دو سرمربی استقلالی به جذابیت این بازی اضافه می‌کند و باید دید کدام تیم از زمین برنده خارج می‌شود. ناگفته نماند بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز