خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان در قائمشهر؛ مسئولین ملوان در شوک استعفای نادر!

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۱۳

مسئولین ملوان که منتظر استعفای کتبی نادر دست نشان بوده‌اند، اکنون به طرز عجیبی سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم ملوان بندرانزلی در زمین حسن رود نیروی دریایی انزلی پیگیری شد که نکته عجیب آن، غیبت نادر دست نشان سرمربی مستعفی ملوانان می‌باشد.

پس از استعفای دست نشان در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، سرپرست و مدیرعامل باشگاه ملوان در مصاحبه‌های متوالی خواستار استعفای کتبی دست نشان شدند. مصاحبه‌هایی که بوی اختلاف سلیقه در باشگاه ملوان داشت و به نظر می‌رسد که کار دست نشان در انزلی تمام شده است اما اکنون، مسئولین ملوان سکوت عجیبی اختیار کرده‌اند.

نادر دست نشان اکنون در قائمشهر (محل زندگی خود)، حضور دارد و دستیارانش تیم را تمرین می‌دهند. دست نشان که عقیده داشت برخی مسئولین باشگاه می‌خواهند مربی مدنظر خود را ملوان بیاورند، اکنون حتی گزینه مربیگری این تیم نیز مطرح نشده‌اند چه رسد به معرفی سرمربی جدید!

به هر حال ملوان یکشنبه هفته آینده در اراک مهمان تیم آلومینیوم است. باید دید ملوان در بازی با آلومینیوم بدون سرمربی حضور پیدا خواهد کرد، یا دست‌نشان با مسئولین ملوان به توافق می‌رسد و یا سرمربی جدید ملوان معرفی شده و اولین تجربه لیگ یکی ملوان بدون حضور دست‌نشان کلیک خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز