خبرگزاری کار ایران

اجاره خودرو برای سفر

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۵۷

اجاره ون و اجاره ماشین با راننده در بسیاری از شهر های ایران در حال پیشرفت است و در بسیاری از شهر ها شما میتوانید خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید یا در غیر این صورت میتوانید خودرویی که مد نظر دارید را از تهران اجاره کنید و به سمت شهر اصفهان بروید.

 به گزارش ایلنا؛ کشور ایران دارای شهر های بسیار زیبایی است و از طرف دیگر ایران کشور بسیار وسیعی است که برای مسافرت نیاز به اجاره ماشین خواهید داشت.

کشور ایران دارای آب و هوای بسیار متفاوتی است به طوری که شما در فصل زمستان میتوانید هوای تابستان را تجربه کنید و برای تجربه کردن این هوا میتوانید با اجاره خودرو و کرایه ماشین این زیبایی را تجربه کنید و کشور زیبای ایران را دیده و لذت ببرید.

اجاره ون و اجاره ماشین با راننده در بسیاری از شهر های ایران در حال پیشرفت است و در بسیاری از شهر ها شما میتوانید خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید یا در غیر این صورت میتوانید خودرویی که مد نظر دارید را از تهران اجاره کنید و به سمت شهر اصفهان بروید.

بسیاری از افراد برای مسافرت ابتدا به تهران سفر میکنند و مبدا سفر خود را تهران میدانند و با اجاره خودرو و اجاره ماشین به شهر هایی مثل شیراز اصفهان و شمال کشور یا مشهد سفر میکنند از این رو اجاره خودرو در تهران رونق بسیار زیادی دارد بسیاری از این افراد برای سفر های خود نیار به اجاره ماشین با راننده یا اجاره خودرو با شرایط آسان دارند .

در سیستم اجاره خودرو ارائه ی خدمات به مشتریان مهمترین کار به شمار می آید از این رو در این مقاله در سدد هستیم یک سری از خدماتی که شرکت های اجاره ماشین به شما ارائه میدهند را برای شما معرفی کنیم.

اجاره خودرو بدون نیاز به چک و سند

در قراردادهای بعضی از شرکت ها با مشتریان ویژه ی اجاره خودرو و شرکت های دولتی مشتریان عزیز نیاز به داشتن سند و چک نخواهند داشت و این شرکت ها در راستای خدمات آسان خود این امکان را به مشتریان میدهد که بدون چک و سند بتوانند خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و اجاره خودرو را با شرایط بسیار آسان انجام دهند.

سرویس های خودرو

اجاره خودرو به مشتری سرویس های دوره ای خود مانند تعویض روغن و تعویض تمامی فیلتر ها و چک کردن آب شیشه شور و آب رادیاتور انجام میدهند.

تمامی خودرو ها قبل از اجاره ماشین و تحویل به مشتری از لحاظ فنی چک شده و در صورت سلامت اجاره میروند در غیر این صورت اجازه اجاره خودرو صادر نخواهد شد.

تحویل خودرو در محل مشتری

در صورتی که مشتریان گرامی برای اجاره خودرو زمان کافی را نداشته باشند این امکان وجود دارد که درب منزل این خودرو را اجاره کرده و قرار داد اجاره خودرو در محل مشتری بسته خواهد شد.

مشتریان عزیزی که نیاز به تحویل یا عودت خودرو در فرودگاه را دارند میتوانند در فرود گاه قرارداد اجاره خودرو خود را بسته و سفر خود را آغاز کنند.

 منبع:

car rental iran

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز