خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان:

شهرداران به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۴۸

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به شهرداران توصیه کرد که تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در الیگودرز، رضا آریایی در همایش شهرداران استان که در الیگودرز برگزار شد، با بیان اینکه شهردار بودن کار ساده‌ای نبوده و زیر سئوال بردن عملکرد شهرداران گذشته کار درستی نیست، اظهار داشت: شهرداران فعلی با آگاهی از وضعیت مالی شهرداری‌ها این مسئولیت خطیر را پذیرفته‌اند بنابر این باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کرده و نسبت به خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نکنند.

وی در ادامه افزود: شهرداران باید دقت کنند که ابتدا حقوق پرسنل را پرداخت و سپس با مدیریت منابع مالی به گونه‌ای عمل کنند که سایر مزایای پرسنلی از جمله بیمه تامین اجتماعی پرداخت شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به سیاست دکتر خادمی به عنوان نماینده عالی دولت در استان مبنی بر اینکه تا وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام سال‌های گذشته تعیین تکلیف نشده و به بهره‌برداری نرسیده‌اند از شروع عملیات اجرایی طرح‌های جدید خودداری شود، تصریح کرد: به شهرداران توصیه می‌شود که تمام تلاش خود را به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام که از سال‌ها پیش شروع و نیمه کاره رها شده‌اند، معطوف کنند.

انتهای پیام/
مرتضی عراقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز