خبرگزاری کار ایران

ملی پوش پارا اسکی: در بازی های پارالمپیک زمستانی مردم ایران را خوشحال می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۳۹۹

ملی پوش پارا اسکی ایران گفت: برای نخستین بار در رشته صحرانوردی سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را کسب کرده ام و می خواهم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل خطیبی با بیان این مطلب گفت: فعالیت در رشته صحرانوردی را از سه ماه گذشته در پیست شمشک آغاز کردم و سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را برای نخستین بار کسب کردم.

وی افزود: دو سال در رشته آلپاین فعالیت کردم و فعالیتم را به تازگی در رشته صحرانوردی آغاز کرده و تمرین می کنم و هدفم این است پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و مردم ایران را خوشحال کنم.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: در مسابقات جام جهانی آلمان نیز شرکت کردم و با حریفانم آشنا شدم. آنها قدرتمند و باتجربه هستند و من تلاش می کنم با تمرینات بیشتر به حریفانم برسم.

وی که تجربه فعالیت در چهار رشته ورزشی را دارد، گفت: از آنجایی که در رشته های دو و میدانی، شنا و کشتی فعالیت می کنم و آمادگی جسمانی بالایی دارم، توانستم در رشته پارا اسکی نیز موفق ظاهر شده و سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کنم.

خطیبی ادامه داد: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور زیر ۲۵ سال شرکت کرده بودم که عیسی ساوه شمشکی (رئیس انجمن پارا اسکی) مرا به این رشته معرفی کرد. در رشته دو و میدانی و در دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر فعالیت می کردم.

وی اظهار داشت: فعالیت ورزشی ام را از چهار سالگی و در رشته ژیمناستیک آغاز کردم اما به دلیل معلولیتم نتوانستم به صورت حرفه ای دنبال کنم چون از ناحیه انگشت معلولیت دارم بنابراین فعالیتم را در رشته کشتی و دو و میدانی آغاز کردم. در رشته کشتی عنوان سومی استان مازندران را کسب کردم و بعد از بازی های پارالمپیک زمستانی فعالیتم را در سه رشته شنا، دو و میدانی و کشتی ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز