خبرگزاری کار ایران

در همایش و نمایشگاه صنعت ساخت صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۳۶۴

معاون وزیر ارتباطات در همایش و نمایشگاه صنعت ساخت از کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات در همایش و نمایشگاه صنعت ساخت، در تشریح این کتاب گفت: این کتاب در واقع گزارشی از سازمان (ATF) در ارتباط با شهرهای هوشمند و پایدار آماده شده است. در این کتاب کشورهای بسیاری مورد مطالعه قرار گرفته اند و اصل این کتاب دارای 1112 صفحه است که بدست ما رسیده است .

وی عنوان کرد: در این کتاب از شکل‌های بسیار زیبا و کاربردی استفاده شده و ما کار ترجمه آن را آغاز کردیم و تصمیم بر آن شد که بصورتی مورد تقسیم بندی قرار گیرد که موضوعات جداگانه براساس نیازها طبقه بندی شود و هر فرد براساس حرفه از آن استفاده کند .

جهانگرد تاکید کرد: این کتاب در 5 جلد طراحی شده و هر آنچه که در کنترل شهر هوشمند باید بدانیم در آن وجود دارد و تمامی استانداردها و توصیه ها در آن قید شده و کتابی بی‌نقص است.

 جهانگرد تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌های سازمان فناوری اطلاعات و دبیرخانه شورای فناوری اطلاعات زمینه‌ای شد تا از این کتاب در این مراسم رونمایی شود و در آینده نزدیک در تیراژ بالا برای تمام شهرداران ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز