خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان

شکست خانگی بهنمیر برابر پیکان؛ ذوب آهن، آبنوس را از پیش رو برداشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۲۸

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری شد و تیم های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و سالوت تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با سه مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار) و بهنمیر مازندران پیگیری شد.

حساس ترین مسابقه این هفته در سالن مجد آرا بهنمیر برگزار شد و تیم بانوان این شهر میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک مغلوب میهمان خود شد. پیکانی‌ها در ست دوم 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود در لیگ برتر بانوان سال 96 را تجربه کنند. این مسابقه یک ساعت و 56 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر داشت. پیکان تهران با این برد تعداد امتیازهای خود را 28 رساند و همچنان در صدر جدول باقی ماند. تیم بهنمیر مازندران نیز با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. نسرین حق شناس، شفیقه احدی و منیژه صادقی به ترتیب داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه بودند.

گفتنی است این دیدار قرار بود ساعت 16 برگزار شود که با درخواست باشگاه پیکان، موافقت باشگاه بهنمیر مازندران و سازمان لیگ یک ساعت زودتر آغاز شد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان تیم ذوب آهن اصفهان در تهران میهمان آبنوس بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند. ذوبی ها در حضور 200 تماشاگر و در مدت 80 دقیقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 15 آبنوس را شکست داد و به نهمین برد خود دست یافتند. زینب حقی، پگاه حکام زاده و اکرم ابن یمین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بانوان و در خانه والیبال تهران تیم های سالوت تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که سالوت سه بر صفر به پیروزی رسید. شهرداری تبریز در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 18 و 25 بر 21 مغلوب میزبان خود شد تا همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر بانوان باقی بماند. این مسابقه 79 دقیقه طول کشید، 100 تماشاگر داشت و سالوت با کسب این پیروزی به سومین برد خود دست یافت و 10 امتیازی شد. نرگس افشین و هنگامه پورحسن داوران اول و دوم این مسابقه بودند و طوبی بهپوری نیز بر این دیدار نظارت داشت.

تیم نماینده تهران که با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته استراحت دارد.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته یازدهم به قرار زیر است:

1- پیکان تهران 9 برد و 28 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 9 برد و 26 امتیاز
3- بهنمیر مازندران 6 برد و 17 امتیاز
4- نماینده تهران 4 برد و 12 امتیاز
5- سالوت تهران 3 برد و 9 امتیاز
6- آبنوس تهران 2 برد و 6 امتیاز
7- شهرداری تبریز بدون برد و امتیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز