خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خواستار شد:

لزوم ایجاد انگیزه برای توقف و ماندگاری مسافران در صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۰۷

فرماندار صومعه سرا با اشاره به لزوم آماده سازی بستر مناسب شهری برای مسافران گفت: ایجاد فضای سرسبز و زیبا سبب ایجاد انگیزه برای توقف و ماندگاری مسافران است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال ۹۷ اظهار داشت : عمر وفرصت‌ها سریع می‌گذرند، تلاش کردیم با اقدامات لازم و اجرایی کردن به موقع طرح ها و پروژه ها آنچه را که وظایف کاری و اخلاقی ماست به طور صحیح انجام گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و در پیش بودن سفرهای نوروزی و ورود گردشگران و مسافران به شهرستان و با توجه به شرایط آب وهوایی گفت: این یک فرصت طلایی است که باید به نحو احسن از آن بهره ببریم.

وی در ادامه افزود: اگر از این موقعیت و فرصت خوب بهره نگیریم با تهدیدهایی مواجه خواهیم بود که یکی از آنها بحث عبور و مرور و ترافیک است که شرایط را سخت خواهد کرد. تهدید دیگری که با آن مواجهیم زباله و دفع آن است که باید بطور جدی و با مدیریت خوب شما مدیران اجرایی رفع و برطرف شود.

وی اولین گام را آماده سازی بستر مناسب شهری برای مسافران دانست و افزود: ایجاد فضای سرسبز و زیبا سبب ایجاد انگیزه برای توقف و ماندگاری مسافران است، شهرداران و بخشداران موظفند با گل آرایی، کاشت نهال‌های زینتی ، چمن کاری، رنگ آمیزی جداول، روشنایی معابر جاده های اصلی ورودی شهرها، آماده سازی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی ، پمپ های بنزین و نظافت عمومی سرویس‌های بهداشتی نیز جزء برنامه‌های کاری خواهد بود که پرداختن به آن موجب جذب مسافران و رضایتمندی آنان از شهرستان ما و خدمات شهری خواهد بود.

فتح اللهی در ادامه یکی از مصوبات جلسه را اجرای طرحی دائمی برای ورودی شهرستان عنوان کردند و افزود : ضرورت دارد تا یک فضای خوب مهیا شود تا دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران مکانی ثابت داشته باشند و هفته آینده کارگروهی در این باره تشکیل شده و شهرداری صومعه سرا ، میراث فرهنگی، هلال احمر، اورژانس با هم اندیشی سازه مناسب و ثابت که الگوی معماری آن با معماری شهرستان ما همخوانی داشته باشد ایجاد کنند که هم خدمات بدهند و هم از زیبایی آن لذت ببرند .

فرماندار در پایان ضمن اشاره به اینکه کلیه حفاری ها و تردد کامیونهای راه سازی در این ایام تعطیل خواهد بود گفت : در بحث دارو خانه های کشیک هم بهداشت ودرمان نظارت کامل داشته باشند و  نانوایی ها در روزهایی آغازین سال تعطیلی نداشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند وهمه دستگاه های خدمات رسان اعم از اداره برق ، آب و گاز و .... آماده باش کامل بوده و نسبت به جمع آوری و ساماندهی پرده های تبلیغاتی غیر ضروری اقدامات سریعا توسط شهرداری صومعه سرا صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز