خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

درخواست از هلال احمر برای ایجاد کمپ در محل سقوط هواپیما

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۳۷

استاندار اصفهان تاکید کرد: زمان غروب، امکان ماندن نیروها وجود ندارد. از هلال احمر خواسته‌ایم امکانات خود را برای امکان کوهنوردی و استقرار تیم‌های عملیاتی و ایجاد کمپ بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: تیم‌های عملیاتی پس از مشخص شدن محل سقوط و پیدا شدن لاشه هواپیما مشغول به انجام عملیات برای رسیدن به لاشه و دستیابی به اجساد سرنشینان این هواپیما هستند. 

وی با بیان اینکه چهار نفر در محل سقوط این هواپیما هلی‌برن شده‌اند، اظهار داشت: در زمان غروب، امکان ماندن نیروها وجود ندارد. از هلال احمر خواسته‌ایم امکانات خود را برای امکان کوهنوردی و استقرار تیم‌های عملیاتی و ایجاد کمپ بیشتر کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به درخواست از فدراسیون کوهنوردی تصریح کرد: از هیمالیانوردان و فدراسیون کوهنوردی برای انجام عملیات درخواست کمک کرده‌ایم تا در محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا مستقر شوند. ما در تلاش برای استقرار این افراد هستیم.

مهرعلیزاده با اشاره به وضعیت محل سقوط خاطرنشان کرد: دره‌های این منطقه بسیار خطرناک است. ارتفاعات نیز تیز و ناهموار است و این مسئله موجب شده ایجاد خطر و سختی برای چادر زدن و انجام عملیات شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز