خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران پروژه راهسازی بروجرد به اراک ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۱۷

کارگران پروژه راهسازی باند دوم تور بروجرد به اراک می‌گویند که پیمانکار این پروژه عمرانی هنوز بابت مطالبات مربوط به دستمزد شش ماه گذشته حدود ۵۰ کارگر هنوز با آن‌ها تسویه حساب نکرده است.

تعدادی از کارگران پروژه راهسازی  بروجرد در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: به‌صورت مشخص حدود ۵۰ نفر از کارگران این پروژه که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «رامان» در پروژه راهسازی باند دوم تور بروجرد به اراک فعالیت دارند، از شهریور ماه سال جاری مزدی دریافت نکرده‌اند.

این کارگران که هنوز حق سنوات و عیدی و پاداش پایان سال ۹۶ خود را از کارفرما طلبکارند؛ می‌گویند: پیمانکاری که آنها در استخدامش هستند جدا از معوقات مزدی ماه‌هاست که لباس فرم و لوازم ایمنی را در اختیار کارگران قرار نداده است.

به نقل از کارگران این پروژه عمرانی گفته می‌شود؛ مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است.

این کارگران که به‌صورت پیمانکاری در پروژه راهسازی باند دوم تور بروجرد به اراک مشغول به کارند، از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها و ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

کارگران می‌گویند: وقتی به دفتر پیمانکار مراجعه می‌کنیم، با بی‌توجهی مسئولان این شرکت روبرو می‌شویم. با این حال مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد بوجود آمده؛ زندگی کارگران را بسیار سخت کرده‌است به‌طوری که برخی از همکاران‌مان حتی توان مالی خرید نیازهای روزانه خود را هم ندارند.

پیش از این در تاریخ چهارم آذر ماه «یاری‌گرروش» معاون اجرایی شرکت رامان در خصوص معوقات حقوق کارگران به خبرنگار ایلنا گفته بود؛ کارگران نگران معوقات خود نباشند. به عنوان پیمانکار از کارفرمای پروژه باند دوم تور بروجرد به اراک مبالغی را طلب داریم که با دریافت آن حقوق کارگران را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز