خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پیمانکاری بندر‌ امام خاتمه یافت/مزایای مزدی تا تیرماه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۶۰

اعتراض کارگران پیمانکاری مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام با وعده پرداخت مزایای مربوط به بدی آب و هوا، سختی کار و بُعد مسافت، از ظهر روز پنجشنبه (بیست و ششم بهمن‌ماه) خاتمه یافت.

شماری از کارگران پیمانکاری مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در تماس با خبرنگار ایلنا، از خاتمه اعتراضات صنفی خود در روز پنجشنبه (بیست و ششم بهمن ماه) خبر دادند.

به گفته این کارگران، در این روز ابتدا معترضان، تجمعی را مقابل ساختمان فرمانداری برگزار می‌کنند که در نهایت مسئولان فرمانداری از معترضان می‌خواهند تا نمایندگان خود را برای مذاکره انتخاب کنند.

براساس این اظهارات، جلسه‌ای با حضور مسئولان فرمانداری و نمایندگان کارگران معترض در مورد پرداخت مزایای مزدی بدی‌ آب و هوا، سختی ‌کار و بُعد مسافت برگزار و در نهایت مقرر می‌شود که این مزایا تا برج چهار سال آینده (تیر ماه نود و هفت) به کارگران مشمول پرداخت شود.

به گفته منابع ایلنا، پس از جلسه، تجمع کارگران خاتمه یافته و از امروز همه کارگران پیمانکاری مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام مانند روزهای گذشته به فعالیت معمول خود مشغولند.

این کارگران در هفته گذشته با خودداری از خوردن وعده‌ غذایی محل کار خود، اعتراض خود را نسبت به دریافت نکردن مزایایِ مزدی اعلام کرده بودند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز