خبرگزاری کار ایران

برای ذوب آهن و قلعه نویی در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم

ابراهیم زاده: سپاهان به روزهای اوج برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۵۲

سرمربی سپاهان اصفهان معتقد است شاگردانش با تلاش مضاعف جایگاهشان در جدول رده بندی را تغییر می‌دهند و به روزها خوبشان باز خواهندگشت.

منصور ابراهیم زاده در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط سپاهان اصفهان در تعطیلات لیگ برتر گفت: ما روز به روز در سپاهان به دنبال تغییر شراط هستیم؛ چه از لحاظ روحی و روانی، چه از لحاظ اهداف فنی و نتیجه گیری. از شرایط سپاهان مطلع بودم و برای کمک آمده‌ام. به هر حال به عنوان یک اصفهانی این را پذیرفتم که شرایط سخت است.

او ادامه داد: سپاهان به روزهای اوج برمی‌گردد، بازیکنان هم قصد دارند این امر مهم را پیگیری کنند و هر چه زودتر شرایط ما بهتر شود. در بازی دومی که مقابل نفت قرار گرفتیم، شرایط خوبی داشتیم و موقعیت‌های مناسبی ایجاد کردند.

سرمربی سپاهان درباره ادامه مسابقات طلایی‌پوشان که رتبه نامناسبی در جدول رده بندی دارند، اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما سخت است و همه‌ی تیم‌های پایین جدولی چنین شرایط دارند. اصلا فکر نمی‌کردم سپاهان به چنین شرایط دچار شود. می‌توانم علتش را برای خودم بررسی کنم اما باید تلاش کنیم تا اینجای جدول باقی نمانیم.

ابراهیم زاده درباره حمایت امیرقلعه نویی از او و آرزوی موفقیت برای سپاهان، عنوان کرد: به هر حال ما مربیان همیشه باید این را بدانیم که دو بازی مقابل هم هستیم اما در سایر بازی‌ها با انرژی مثبت می‌توانیم کنار هم باشیم. با امیر قلعه نویی سال‌هاست آشنایی دارم و دوست بودیم؛ ایشان لطف دارند، برای ذوب آهن و قلعه نویی در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز