خبرگزاری کار ایران

امید سهمیه چلسی از دست رفت

کونته: خسته شدم از بس به بازیکنانم گفتم بهتر بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۷۳

آنتونیو کونته مربی چلسی پس از تماشای عوض شدن پیروزی خانگی یک بر صفر شاگردانش مقابل رقیب همشهری وستهم با تساوی یک بر یک، گفت که این بازی خلاصه اتفاقاتی بوده که در این فصل برای آبی‌پوشان لندن رخ داده است.

به گزارش ایلنا، چلسی با گل دقیقه 36 سزار آسپیلیکوئتا پیش افتاد اما گل دقایق پایانی چیچاریتو، وستهم را از شکست نجات داد و امید چلسی برای رسیدن به 4 رده بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کمرنگ‌تر از قبل کرد چرا که حالا این تیم 10 امتیاز کمتر از تاتنهام رده چهارمی دارد و تنها 6 هفته دیگر به پایان فصل باقی است.

پس از بازی کونته گفت خسته شده از بس به بازیکنانش گفته است که باید در یک سوم دفاعی حریف بیرحمانه‌تر بازی کنند. او گفت: «من فکر می‌کنم که این بازی خیلی شفاف آنچه در این فصل برای ما رخ داد را تشریح کرد. این بازی همه چیز را خیلی خوب توضیح می‌دهد. بازی‌های زیادی بوده که ما در آنها عملکردی خوب و موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم اما ما در یک سوم دفاعی رقبا خوب کار نمی‌کنیم. چند بار گفته‌ام که ما از موقعیت‌های‌مان به قدر کافی استفاده نمی‌کنیم؟ بارها و بارها و آن وقت وستهم یک موقعیت گل به دست می‌آورد و یک گل می‌زند. ما داریم از لزوم پیشرفت حرف می‌زنیم اما امروز، ما باید این بازی را می‌بردیم. ما باید آن را می‌بردیم و من واقعاً مأیوس شدم و امیدوارم که بازیکنان هم با همین احساس یاس به خانه‌های‌شان بروند چون فقط اینطور می‌شود که ذهنیت مناسبی نسبت به بازی پیدا کرد.»

کونته و تیمش از ابتدای سال 2018 تا کنون از 11 بازی‌شان در لیگ برتر تنها دو تا را برده‌اند و کونته حاضر نشد بگوید که این ناکامی‌ها به خاطر بدشانسی آنها بوده است.

او ادامه داد: «اگر ما این نتیجه را قبول کنیم و بگوییم که امروز بدشانس بودیم، برای آینده‌مان هیچ چیز مثبتی نساخته‌ایم. فوتبال ساده است: اگر شما گل بزنید، می‌برید ولی اگر تنها یک گل بزنید و بعد دست از حمله بکشید، بخصوص در انگلیس، باید خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. یک کرنر در دقیقه آخر و ریسک از دست دادن پیروزی. این درست نیست. ما باید پیشرفت کنیم اما این فصل من از بس این جمله را تکرار کردم خسته شدم. باید واقع‌بین ‌باشیم. وقتی چنین بازی‌هایی را نمی‌بریم چطور می‌توانیم از شانس‌‌مان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان حرف بزنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز