خبرگزاری کار ایران

پنالتی استقلال باید تکرار می‌شد اما داور این کار را انجام نداد

عبداللهی: گومز یکی از بهترین مهاجمانی است که به ایران آمده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۶۱۳

عبداللهی درباره اینکه مهاجم خارجی جدید استقلال در چهار فصل، چهار گل به ثمر رسانده تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد. او یکی ازبهترین مهاجمانی است که به ایران آمده و آقای شفر اعتقاد خاصی به او دارد.

نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تساوی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، می‌توانستیم در بازی پیروز شویم. یک پنالتی هم از دست دادیم و بازی به تساوی رسید.

وی در خصوص اینکه کارشناسان داوری معتقدند پنالتی باید تکرار می‌شد، ادامه داد: ما از صحنه خیلی دور بودیم اما بعد که فیلم را دیدیم به نظرم پنالتی باید تکرار می‌شد اما داور این کار را انجام نداد.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه مهاجری سرمربی پدیده اعلام کرده مربیان استقلال هم بعد از پنالتی به وسط زمین آمدند ادامه داد: بچه‌های ما تا لب خط بیشتر نیامدند و فقط بابت اینکه به نفع تیممان پنالتی گرفته شد خوشحالی کردند.

وی درباره اینکه مهاجم خارجی جدید استقلال در چهار فصل، چهار گل به ثمر رسانده تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد. او یکی ازبهترین مهاجمانی است که به ایران آمده و آقای شفر اعتقاد خاصی به او دارد.

عبداللهی درباره نیمکت‌نشینی حسینی و اینکه گفته می‌شود این دو با هم قهر هستند، بیان داشت: قهر چه صیغه‌ای است؟ کادرفنی تصمیم گرفت رحمتی بازی کند در ضمن حسینی دو کارته است و اگر کارت بگیرد چه کسی باید جای او بازی کند. رحمتی عملکرد خوبی داشت و از مدت‌ها پیش اعلام شده بود او در این بازی به میدان خواهد رفت.

سرپرست استقلال در پایان در خصوص اینکه قرارداد این مربی خارجی چه زمانی به امضا خواهد رسید گفت: منتظریم تا ATC  وی صادر  شود تا کارهای ثبت وی را انجام دهیم. در ضمن کارت مربیگری پسر شفر هم صادر شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز