خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بانوان؛ ذوب آهن قهرمان نیم فصل شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۳۸

تیم ذوب آهن اصفهان با کسب ششمین برد متوالی خود، عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان را به دست آورد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با برگزاری دو دیدار در شهرهای تهران و اصفهان آغاز شد.

تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 در سالن ملت اصفهان میزبان بهنمیر مازندران بود و حریف خود را سه بر صفر شکست داد تا با شش برد و 17 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را به دست آورد.

ذوبی ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 12 و 25 بر 21 نماینده مازندران را شکست دادند.

این مسابقه 76 دقیقه طول کشید و 300 تماشاگر داشت. شهناز مهاجری و معصومه اسمعیل زاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند و طوبی بهپوری نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت ها است که پنج مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمان و دو مقام سومی در پرونده افتخارات خود دارد.

در دیگر مسابقه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بانوان، تیم های سالوت و نماینده تهران در خانه والیبال پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده تهران سه بر دو به پیروزی رسید تا سومین برد خود را جشن بگیرد و 8 امتیازی شود.

سالوت در ست های اول و دوم 25 بر 17 و 25 بر 12 به پیروزی رسید، اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 15 بر 10 مغلوب شد تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورد و هفت امتیازی شود.

این دیدار سنگین 145 دقیقه طول کشید و 120 تماشاگر در خانه والیبال تهران شاهد آن بودند. نسرین حق شناس و ماندانا مطیعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و لیلی توکلی نیز بر آن نظارت داشت.

دو دیدار باقی مانده از دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان روزهای یکشنبه و پنج شنبه هفته آینده برگزار می شود که دیدار معوقه هفته نخست (بهنمیر مازندران – نماینده تهران) روز یکشنبه یکم بهمن ماه در بهنمیر و دیدار معوقه هفته هفتم (آبنوس تهران – شهرداری تبریز) روز پنج شنبه در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز