خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل همراه اول:

همراه اول پیشتاز بازار است/ تلاش می‌کنیم محبوب‌ترین برند ایران شویم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۴۱

حمید فرهنگ گفت: همراه اول پیشتاز بازار است و در زمینه مکالمه دیتا سهم بازار بزرگی را دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمید فرهنگ مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول در مراسم تودیع و معارفه مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات و همراه اول گفت: در پنج ساله اخیر برنامه‌های خوبی در همراه اول صورت گرفته و باعث رشد مناسب شرکت همراه اول شده است.

وی تاکید کرد: همراه اول پیشتاز بازار است و در زمینه مکالمه دیتا سهم بازار بزرگی را دارد. در آینده بزرگترین چالش بعد از توسعه 60 هزار سایت ارتباطی نسل چهار بحث‌های محتوا و توسعه سرویس‌ها از مهم‌ترین اقدامات آتی شرکت همراه اول خواهد بود.

فرهنگ افزود: زیرساخت‌های همراه اول بسیار مناسب است و بستر بسیار خوبی برای ارائه امکانات ایجاد شده است. در برنامه پنج ساله دوم نگاه ما توسعه سرویس‌های نوین از جمله سرویس‌های ابری است.

فرهنگ با بیان اینکه همراه اول خام‌فروشی نخواهد کرد، گفت:‌ صرفا ارائه بستر ارتباطی توسط همراه اول صورت نخواهد گرفت و سرویس‌ها و خدمات نوین و مناسب برای کاربر از جمله اقدامات همراه اول است.

مدیرعامل همراه اول بااشاره به اقدامات همراه اول به منظور ارائه امکانات به کسب‌وکارهای نوین گفت: یکی از مسائل مهم که در دستور کار برنامه همراه اول قرار گرفته است ارائه امکانات در بستر دولت و ارائه امکانات برای استارت‌آپ‌ها با توسعه سرویس و محتوا به منظور تحقق اقتصاد دیجیتالی است.

فرهنگ درباره خدمات نوین شرکت همراه اول توضیح داد و گفت: همراه اول تا به امروز خدمات نوینی را از جمله اینترنت اشیاء در دستور کار خود داشته که این مسائل ادامه پیدا می‌کند چرا که برای بخش خصوصی از مهمترین نیازها به شمار می‌رود.

وی افزود: درباره ارائه خدمات باید گفت که ما دوست نداریم صرفا ارائه دهنده خدمات مکالمه باشیم یا حتی با تمرکز خاصی به بستر دیتا بپردازیم چرا که توسعه سرویس‌ها و حوزه محتوا برای حوزه دیتا از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور در ارائه سرویس‌های نوین 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل همراه اول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا همراه اول محبوب‌ترین و بهترین برند ایرانی شود و با ارائه امکانات مناسب به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز