خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار خوزستان از شهرک های صنعتی شماره ۳ و ۵ اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۴۸

استاندار خوزستان از شهرک های صنعتی شماره 5 و 3 اهواز و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک ها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی با حضور در شهرک صنعتی شماره 5 اهواز از این شهرک و مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس مستقر در این شهرک دیدن کرد. 

در این بازدید که با حضور اخلاق محمدیان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان انجام گرفت، استاندار خوزستان از نزدیک در جریان مشکلات این واحد قرار گرفت.

  مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس مرداد ماه سال گذشته با سرمایه گذاری 100میلیارد تومان و ظرفیت اسمی تولید 450 هزار تن میلگرد آجدار به صورت کلاف فولاد ساده کربنی کم آلیاژی به بهره برداری رسید. میزان اشتغال مستقیم این مجتمع بر اساس پروانه بهره برداری 197 نفر است. 

  استاندار خوزستان همچنین با حضور در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز، از شرکت صنعتی بازرگانی توچال الکتریک که تولید کننده کولرهای اسپیلت و سیستم های تهویه مطبوع است، دیدن کرد. 

  اشتغالزایی مستقیم در این واحد بر اساس پروانه بهره برداری 120 نفر است. میزان سرمایه گذاری برای احداث این واحد 20 میلیارد تومان و نوع سرمایه گذاری آن از منابع داخلی بوده است. 

  این شرکت با ظرفیت اسمی تولید 61 هزار و 500 دستگاه و در متراژ 6180 متر مربع در آبان ماه سال 94 افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز