خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

جمعه، زمان اعلام تصمیم ترامپ درباره برجام/اظهارنظر نتانیاهو درباره توافق هسته‌ای/ تصویب قطعنامه کنگره آمریکا درباره اعتراض‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۴۱۸

ادامه تنش در روابط بغداد و اربیل، تصویب قطعنامه‌ای در خصوص اعتراض‌های اخیر ایران در مجلس نمایندگان آمریکا و اعلام اینکه رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه تصمیم خود را درباره برجام اعلام خواهد کرد از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یک مقام کره‌جنوبی، اعلام کرد که احتمال می‌رود نفت‌کش ایرانی در دریای چین شرقی همچنان یک ماه در آتش بسوزد.

- یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور جمعه تصمیم خود را در خصوص توافق هسته‌ای با ایران اعلام می‌کند.

-شمار قربانیان انفجار روز گذشته در کویته پاکستان به ۳۰ نفر رسید.

- منابع روس اعلام کردند که وزرای خارجه ایران و روسیه در آینده نزدیک در مسکو دیدار می‌کنند.

- «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با سفرای کشورهای عضو ناتو گفت که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، محتمل است.

- مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه قطعنامه‌ای را در حمایت از ناآرامی های اخیر در ایران به تصویب رساند.

- رئیس‌جمهور مصر و پادشاه اردن در گفت‌وگوی تلفنی تحولات فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

- رئیس هیات مذاکره کننده مخالفان سوری اعلام کرد که دور جدید مذاکرات صلح این کشور ۲۱ ماه جاری میلادی (یکم بهمن) در ژنو برگزار می‌شود.

- «حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق گفت که مقام‌های اقلیم کردستان در عمل به وعده‌های خود در خصوص اجرای قانون اساسی جدی نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز