خبرگزاری کار ایران

تیم جودوی نابینایان و کم‌بینایان قهرمان رقابت‌های بین‌المللی ترکیه شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۵۸

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، دبیر فدراسیون نابنیایان و کم‌بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی ایران که برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده می‌شود، با ترکیب هفت ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت و در رقابت با هشت تیم شرکت کننده عنوان نخست را کسب کرد.

محسن جعفری افزود: ترکیه، ایران، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان، آذربایجان، یونان، روسیه و هند در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند که محمدرضا خیرالله‌زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم و حسین دارابی در وزنه ۱۰۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند. سجاد خدادادی در وزنه ۶۶ کیلوگرم و سجاد حاجبی در وزنه ۹۰ کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند و میثم بنی طبا در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی عباس‌نژاد در وزن ۷۳ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: تیم ملی ایران در مجموع با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در میان ۹ تیم شرکت کننده در این تورنمنت بین المللی به دست آورد. رضا غلامی نیز در وزنه ۶۶ کیلوگرم نتوانست به مدالی دست یابد.

دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان یادآور شد: تیم ملی ایران در پایان این مسابقات، اردوی مشترک تمرینی خود را از امروز در ترکیه آغاز می‌کند و تا روز چهارشنبه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز