خبرگزاری کار ایران

افتخاری: اجازه نمی دهیم حقمان پایمال شود/ شفر در مصاحبه ای نقل قول ها را تکذیب می کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۶۵

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعه ناراضی بودن شفر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اظهارات دبیر کل کنفدراسیون فوتبال‌آسیا که بر خلاف تصمیمات هیئت رئیسه کنفدراسیون بود از آقای تاج درخواست تشکیل جلسه ای دادیم تا درباره اینده این کار تصمیم بگیرم تا صحبت ها و موضع یکسانی داشته باشیم و اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه پایمال شود. ان شالله این جلسه خیر است و شرایط همه جوره به نفع ایران است و حرف آنها منطقی نیست. کشور ما در حال حاضر جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. این که ما امنیت نداریم بهانه است. سال گذشته تیمهای اماراتی و قطری آمدند و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. من پیشنهادم این است مسائل سیاسی را ورزشی قاطی نکنند.

وی درباره مصاحبه نقل شده از سوی شفر خاطرنشان کرد:  آقای شفر مصاحبه می کنند و این مساله و شایعه را تکذیب می کنند. متاسفانه حرف هایی در می آورند که چیزی برای گفتن داشته باشند. ایشان قرار است تکذیب کنند. همگی نقل قول بوده است. من سه روز پیش با آقای شفر در هتل المپیک جلسه داشتم. روز قبل از آن هم کارهایمان را در باشگاه هماهنگ کردیم. سه روز هم تعطیلی بود و مجوز های اردوی دوبی را نگرفتیم و قرار شد در تهران کار کنیم.

افتخاری در پایان از پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان و سرمربی تیمش خبر داد و گفت:  تا پایان نیم فصل 20 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم تا به 50 درصد برسیم. پول آقای شفر هم درصدی پرداخت شد و خانه هم برای ایشان گرفتیم تا دیگر مشکل اسکان هم نداشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز