خبرگزاری کار ایران

مدیر دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از طلاق در آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۴۵

مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از برگزاری همایش آسیب‌ های اجتماعی و پیشگیری از طلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بلقیس افکانه اظهار کرد: همایش 3 روزه آسیب‌ های اجتماعی و پیشگیری از طلاق به میزبانی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در سینما مهر این شهرستان برگزار شد و 2 روز دیگر نیز در خرمشهر و شادگان اجرایی می‌شود.

وی در همین خصوص با اعلام این موضوع که  ناصر صبحی قراملکی، روانشناس به عنوان سخنران در این همایش حضور داشت، افزود: این همایش پیرو فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با موضوعاتی هم چون شادابی و نشاط جوانان، تحکیم بنیان خانواده، فرزند آوری، مهارت های ارتباطی و پیشگیری از طلاق برگزار شد.

مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: گروه هدف این گردهمایی زوج‌ های جوان، افرادی که در آستانه ازدواج هستند و به صورت کلی جوانان 3 شهر آبادان، خرمشهر و شادگان هستند.

وی در پایان بیان کرد: هدف غایی برگزاری این همایش آشنایی جوانان با موضوع تحکیم بنیان خانواده و استفاده کاربردی از آن در زندگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز