خبرگزاری کار ایران

از تراکتورسازی رفتم ولی برای تیم آرزوی موفقیت دارم

ذوالفقاری: ذوب‌آهن مرا وارد دعوا با تراکتورسازی نکند/ با کاظم محمودی رابطه خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۱۳

سرپرست سابق تراکتورسازی نسبت به بیانیه باشگاه ذوب‌اهن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث حضور 3 بازیکن ذوب‌آهن به عنوان سرباز در تراکتورسازی از نیم فصل دوم لیگ برتر به موضوع اختلاف دو باشگاه تبدیل شده و در چند روز گذشته شاهد مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های مسئولان دو تیم علیه یکدیگر بودیم که مصاحبه تند کاظم محمودی علیه سرپرست ذوب‌آهن و در پی آن بیانیه باشگاه که در آن به سرپرست تراکتورسازی حمله کرده بود آخرین اتفاق میان دو باشگاه است.

در بخشی از بیانیه باشگاه ذوب‌آهن عنوان شده که کاظم محمودی با رانت و لابی جانشین ایوب ذوالفقاری،‌ سرپرست پیشین این تیم شده است. در همین رابطه ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: من نمی‌دانم باشگاه ذوب‌آهن چه مطلبی در مورد من نوشته است و این موضوع را اولین بار است می‌شنوم ولی بهتر است دو باشگاه من را وارد دعوای خود نکنند، ذوب‌آهن از تراکتورسازی ناراحت است نام من را چرا وسط می‌آورد؟

وی افزود: من با کاظم محمودی در ارتباط هستم و احترام میان ما حاکم است. تا زمانی که در تراکتورسازی بودم در خدمت تیم بودم و الان هم که مسئولیت ندارم از بیرون برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ذوالفقاری در پایان گفت: آجرلو صلاح دانست من در فصل جدید در کنار تیم نباشم. به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز