خبرگزاری کار ایران

از زاگرب و تبریز به سمت اصفهان؛

دوقلو‌های سپاهان بازهم به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۷۱

دو بازیکنی که محصول سپاهان هستند مجدداً به این تیم بازگشته و در کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خودش به تراکتورسازی رفته بود، بعد از پایان خدمتش به تیم برگشت و از نیم فصل دوم در جمع شاگردان کرانچار حضور خواهد داشت.

بازگشت شریفی که از بازیکنان پرورش‌یافته در خود سپاهان است اتفاق خوبی برای این تیم خواهد بود و کرانچار مجدداً یکی از مهره‌های مورد علاقه خودش را در اختیار خواهد داشت.

اتفاق جالب حضور مجدد شریفی در سپاهان، همبازی شدنش با علی کریمی است که پیش از این به دوقلو‌های سپاهان معروف بودند.

کریمی و شریفی که تقریباً هم سن و سال هستند، از تیم‌های پایه سپاهان با یکدیگر رشد کرده و هر دو به صورت همزمان در ابتدای لیگ دوازدهم با نظر کرانچار به ترکیب تیم بزرگسالان اضافه شدند و در اولین فصل حضورشان در ترکیب تیم درخشیدند.

بعد از آن کریمی لژیونر شد و از سپاهان رفت و شریفی هم خدمت سربازی خودش را در تبریز پشت سر گذاشت تا این دو بازیکن از سپاهان دور بیافتند.

با شروع فصل هفدهم علی کریمی از دیناموزاگرب جدا شد و به سپاهان برگشت و حالا هم شریفی از نیم فصل دوم مجدداً در ترکیب تیم به میدان می‌رود تا شاهد حضور مجدد این دو بازیکن در کنار هم در ترکیب تیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز