خبرگزاری کار ایران

چگونه هتل های نوساز باعث رشد صنعت هتلداری کشور شده اند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۶۵

به دفعات از مسئولان کشورمان شنیده‌ایم که ایران از نظر گردشگری پتانسیل بالایی دارد و می تواند در حل معضل بیکاری نقش موثری را ایفا کند. در همین راستا نیز اقداماتی با هدف جذب گردشگران خارجی و ترغیب هموطنان به ایرانگردی صورت گرفته است.

اما این فقط یک روی سکه است، زیرا پس از آنکه گردشگران خارجی به ایران آمدند و هموطنان نیز به ایرانگردی ترغیب شدند، باید شهرهای کشور نیز آمادگی پذیرایی از این میهمانان را داشته باشند. به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد تاسیس هتل‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی بودیم، که نه تنها باعث اشتغالزایی شده‌اند، بلکه در امر هتلداری نیز خوش درخشیدند. افزایش آمار میهمانان این هتل‌ها گواه موفق بودن آنها در امر میزبانی بوده است.

به علاوه، خدمت رسانی مدرن این هتل‌های تازه تاسیس، موتور محرکی برای تحول در صنعت هتلداری ایران شده است و سایر هتل ها را نیز به ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات واداشته‌اند. از محبوب‌ترین هتل‌های تازه تاسیس کشور که در مدتی کوتاهی موفقیت زیادی را به دست آورند می‌توان به هتل‌های ترنج کیش، الماس 2 مشهد و ونوس پالاس چالوس اشاره کرد.

هر یک از این هتل‌ها در نوع خود ویژگی بی نظیری دارند، به طور مثال هتل ترنج کیش به شکل یک بته جقه روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و با معماری بی نظیر خود سه چشم انداز دریا، غروب و جزیره را برای میهمانان فراهم کرده است. در صورت تمایل می‌توانید عکس هوایی از نمای زیبای این هتل را در سایت جااینجاس مشاهده کنید. هتل ترنج کیش تحولی بزرگ را در هتل های کیش به وجود آورد، بطوریکه بسیاری از میهمانان به دلیل اقامت در این هتل به کیش سفر می‌کنند.

گروه هتل‌های الماس مشهد پس از میزبانی درخشان از زائران حرم رضوی در هتل الماس 1، ساخت هتل دوم خود با نام الماس 2 را آغاز کرد. این هتل لوکس و مدرن به گونه‌ای طراحی شده است که میهمانان هر آنچه را که بخواهند در دسترس خواهند داشت؛ بطوریکه می‌توان گفت از نظر امکانات رفاهی یکی از پیشتازان هتلداری در کشور است. برای اطلاع از تمام امکانات و خدمات رفاهی هتل الماس 2 مشهد می‌توانید به سایت جااینجاس مراجعه کنید.

البته رقابت هتل‌های نوساز تنها بر سر خدمت رسانی و امکانات رفاهی بیشتر نیست و در بعضی از موارد این موقعیت مکانی منحصر به فرد هتل است که منجر به جذب گردشگران می‌شود، مانند هتل ونوس پلاس چالوس که در شهر توریستی نمک آبرود قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل سبب محبوبیت فراوان و چشمگیر این هتل در بین گردشگران شده است. اقامت در دل طبیعت قطعا برای هر فردی جذابیت بسیاری دارد، در صورت تمایل به مشاهده تصاویر محوطه و فضای سبز طبیعی اطراف هتل به سایت جااینجاس مراجعه کنید.

ویژگی‌های منحصر به فردی که هتل‌های نوساز برای جلب توجه مسافران ایجاد کرده‌اند، با محبوبیت هر چه بیشتر نزد میهمانان باعث برانگیخته شدن حس رقابت در دیگر هتل‌ها می‌شود. به این ترتیب هتل‌های نوساز می‌توانند سبب بهبود و ارتقای سطح هتلداری کشور شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز