خبرگزاری کار ایران

زمان جدایی هافبک بارسلونا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۶۲

بازیکن بارسلونا از شرایط موجود در باشگاه ناراضی است و به زودی لالیگا را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، آردا توران که در فصل جدید لالیگا نیمکت نشین بوده در آخرین فصل قراردادش با آبی اناری پوشان قرار دارد و با اینکه باشگاه بارسلونا جدایی او در زمستان را تکذیب کرده بود اما صحبت‌های مدیر برنامه این بازیکن شایعات را به حقیقت تبدیل کرد.

روز گذشته در زمانی که هواداران بارسلونا منتظر دیدار برابر سلتاویگو بودند عکسی از توران به همراه احمد بولوت، مدیربرنامه‌، در لندن منتشر شد که شایعات حضور او در لیگ جزیره را قوت بخشید.

بولوت درباره آینده این بازیکن ترک تبار گفت: در حال حاضر تیم‌هایی وجود دارند که علاقه مند به توران هستند. ما پیشنهادات را از انگلستان، اسپانیا و ایتالیا دریافت کرده‌ایم و ظرف مدت 15 روز وضعیت روشن می‌شود. دو پیشنهاد واضح وجود دارد که یکی از آنها قرارداد قرضی است و دیگری توران را به صورت دائمی می‌خواهند.

از سال 2015 که توران به بارسلونا پیوسته، یک قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و یک سوپر جام اسپانیا به دست آورده؛ هافبک ترکیه‌ای در این فصل تنها یک بار در لیست بازیکنان برای بازی قرار گرفته و با لباس آبی اناری‌ها در رقابت‌ها حاضر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز